کد خبر : 1837805 | 21 مرداد 1401 ساعت 09:55 | 274.2K بازدید | 203 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

یورگن لوکادیا در ترکیه پرسپولیسی شد

مهاجم هلندی شکار نهایی پرسپوليس در نقل و انتقالات لقب گرفت تا این باشگاه به هدف بزرگ خود دست یابد.

یورگن لوکادیا در ترکیه پرسپولیسی شد

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که همه چیز تا روز گذشته برای انتقال مهاجم برزیلی فراهم شده بود و این باشگاه در مذاکره با طرف برزیلی به توافق در خصوص مبلغ رضایت‌نامه و نحوه پرداخت دست یافته بود، ناگهان همه چیز تغییر کرد و گزینه هلندی در آخرین لحظه رضایت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرد.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و کارنامه‌داریست که از چندی پیش موردتوجه یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپوليس قرار گرفته اما مسائل مالی مانع از انجام توافق شده بود،با این حال لوکادیا شب گذشته طی مذاکراتی جدید با مدیران این تیم به توافق دست یافت و قرارداد خود را نیز به امضا رساند.

1734327

باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش خبر اختصاصی ورزش سه در پیوستن لوکادیا به جمع سرخپوشان را رسمی و تایید کرد

این مهاجم ۲۸ ساله هلندی  سابقه بازی در تیم آیندهوون را نیز در کارنامه دارد و طی ۱۲۷ بازی برای این تیم موفق به ثبت ۴۵ گل در لیگ هلند شده، شب گذشته در ترکیه حضور داشته و در نهایت طی مذاکرات فشرده با مدیران باشگاه قرارداد خود را به امضا رسانده و بعد از جدال این تیم با ذوب‌آهن راهی تهران خواهد شد تا رسما از وی رونمایی شود.

او  در برایتون، بوخوم و هوفنهایم نیز بازی کرده و در تمام رده‌های پایه تیم ملی هلند عضویت داشته. با این کارنامه کادر فنی و مدیریت پرسپولیس امیدوارند لوکادیا نامزد اول آقای گلی لیگ باشد؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد  پرسپولیس را تبدیل به تیم برنده نقل و انتقالات خواهد کرد.

1734297

دیدگاه‌ها