کد خبر : 1837815 | 21 مرداد 1401 ساعت 11:09 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

عطایی؛ جدی و دقیق در آخرین تمرین تیم ملی(عکس)

آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به لهستان با جدیت خاصی پیگیری شد.

عطایی؛ جدی و دقیق در آخرین تمرین تیم ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز لیگ ملت‌ها و با وجود قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، بسیاری معتقد بودند که ایران با یک مربی ایرانی نمی‌تواند در سطح جهانی موفق ظاهر شود و نتایج خوبی کسب کند.
بعد از پایان هفته اول لیگ ملت‌ها این انتقادات به اوج خود رسید چرا که تیم ملی والیبال ایران دو شکست سنگین و غیرمنتظره را مقابل هلند و ژاپن تجربه کرد تا بهروز عطایی تحت حداکثر فشار قرار بگیرد.

1734304

هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها شروع دگرگونی تیم ملی والیبال ایران بود. پیروزی برابر قدرت بزرگی مثل آمریکا، نمایش خوب مقابل برزیل با وجود شکست و در نهایت برد قاطع برابر کانادا آرامش را به عطایی و تیم ملی برگرداند. اوج کار ملی پوشان هفته سوم رقابت‌ها بود که ما موفق شدیم سه قدرت بزرگ دنیا یعنی لهستان، اسلوونی و صربستان را شکست دهیم و جواز حضور در مرحله حذفی لیگ ملت‌ها را کسب کنیم؛ هرچند که در نهایت با شکست مقابل لهستان از صعود به نیمه‌نهایی بازماندیم.

1734299

تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند و در همین راستا روز گذشته آخرین تمرین ملی پوشان پیش از اعزام به لهستان برای حضور در رقابت های جام واگنر برگزار شد. در این تمرین بهروز عطایی با جدیت خاصی کار بازیکنانش را دنبال می‌کرد. سرمربی ایران از هر فرصتی نیز برای ارائه توصیه های فنی خود استفاده می کرد.  

1734301
1734302
1734300

 

عکس ها: امیرحسین خیر خواه

دیدگاه‌ها