کد خبر : 1837929 | 21 مرداد 1401 ساعت 20:19 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

مطهری و نوید اعتماد به جوانان در نساجی

نساجی در فصل گذشته بالاترین میانگین سنی را در بین تیم های لیگ برتر داشت اما از بدو ورود مطهری تلاش کرد تا نیروی جوانی را با خریدهای جدیدش به تیمش تزریق کند.

مطهری و نوید اعتماد به جوانان در نساجی

به گزارش ورزش سه، در فصل گذشته و بر اساس میانگین سنی بازیکنانی که بیشتر از یک سوم از فصل را برای تیم‌شان بازی کرده‌اند، نساجی پیرترین تیم لیگ بود. شاگردان الهامی با میانگین سنی ۳۱.۴ بالاتر از سپاهان با میانگین سن ۲۹.۴ در صدر جدول مسن‌ترین تیم‌های لیگ قرار داشتند. اما با حضور مطهری و اضافه شدن بازیکنان جدید از پرسپولیس، میانگین سنی اسکواد نساجی به اندازه قابل قبولی کاهش پیدا کرده است.

سرمربی جدید تیم نساجی که سابقه مربیگری را در این تیم داشته در ابتدای فصل با کنار گذاشتن 7 بازیکن جوان که فصل گذشته از سوی کادر فنی به بازی گرفته نشدند یکی دو بازیکن از تیم امید نساجی را هم به ترکیب اضافه کرد. محمد شریفی، علی شجاعی، آدما نیان و علیرضا ابراهیمی 4 بازیکنی هستند که به عنوان خریدهای جدید به تیم نساجی ملحق شده اند و مطهری امروز از آنها در ترکیب اولیه خود بهره برد.

حالا با مشخص شدن اولین ترکیب دوران سرمربیگری مطهری و اعلام نفرات جوان و به‌ویژه مصطفی جوادیان محصول بومی آکادمی نساجی، مطهری نشان داده به وعده‌های ابتدایی خود یعنی استفاده از جوانها در کنار بازیکنان باتجربه همچنان پایبند است. نساجی در ترکیبش همچنان اعضای باتجربه فصل قبل را می‌بیند. علیرضا حقیقی، حامد شیری، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، کریم اسلامی جزو بهترین های فصل قبل بودند و حالا هم در ترکیب سرمربی جدید این تیم قرار دارند. خریدهای جدید هم همگی و البته بجز آداما نیان در ترکیب اولیه حضور دارند.

نساجی امیدوار بود اولین بازی خود را در وطنی بازسازی شده برگزار کند اما به درخواست باشگاه و برای اطمینان از آسیب دیدگی چمن طبیعی، بنا شد اصفهان ورزشگاه خانگی شمالی ها در هفته اول باشد. رقابت خانگی بعدی نساجی در هفته سوم و مقابل ملوان خواهد بود. با صعود نساجی و حالا ملوان می شود امید داشت تا دوباره دربی‌های جذاب شمال ایران به لیگ برتر برگردند. در کنار این با بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها، حضور مربیان و بازیکنان خارجی، بدو.ن تردید زیبایی و هیجان لیگ امسال، دو چندان خواهد شد

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس رفسنجان از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها