کد خبر : 1837944 | 21 مرداد 1401 ساعت 21:34 | 18.3K بازدید | 15 دیدگاه

فوتبال ایران کمبود مهاجم دارد

زارع: با تمام قوا مقابل استقلال بازی می کنیم

سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.

زارع: با تمام قوا مقابل استقلال بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"،مازیار زارع، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با پیکان گفت: در ابتدا جا دارد برای بازیکن بسیار خوب ملوان یعنی سبحان پسندیده آرزوی سلامتی کنم که قبل از فصل  دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شد و امیدوارم زودتر به ما اضافه شود. 

وی ادامه داد: به پیکان برد را تبریک و به بچه هایمان خسته نباشید می گویم‌. در نیمه دوم کاملاً کنترل بازی را در اختیار داشتیم و اجازه موقعیت سازی به تیم پیکان ندادیم. هرچند فشردگی تیم پیکان اجازه نداد ما هم زیاد موقعیت بسازیم. با توجه به اینکه اولین بازی لیگ بود رفته رفته به شرایط بهتری می رسیم. هنوز فصل نقل و انتقالات برای ما تمام نشده. به طور حتم باید یکی دو بازیکن دیگر اضافه شوند زیرا ما با کمبود‌‌ بازیکن در پست های مختلف مواجه هستیم.

سرمربی ملوان در خصوص خط حمله ملوان توضیح داد: صد در صد به اضافه شدن یک مهاجم نیاز داریم. واقعا فوتبال ایران در این پست کمبود دارد و تمام تیم ها با این مشکل مواجه هستند. داریم تلاش می کنیم که اتفاق مدنظر بیفتد. باید ببینیم چه اتفاقی برای خط حمله می‌افتد که با قدرت ادامه بدهیم.

وی در مورد درگیری لفظی بین دو نیمکت توضیح داد: خیلی چیز مهمی نبود. در کنار زمین فشار بالا است و ممکن است چنین چیزهایی پیش بیاید. 

زارع در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود: به انزلی برمی‌گردیم و منتظر هستیم با تمام قوا مقابل استقلال بازی کنیم. مطمئنا بازی سختی است. با توجه به شکست استقلال مقابل سپاهان و همچنین باخت ما در برابر پیکان بازی سختی است. تمام تلاشمان را می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم. رفته رفته بهتر خواهیم شد، همانطور که در نیمه دوم بازی با پیکان کاملاً توپ و میدان در اختیار ما بود.

دیدگاه‌ها