کد خبر : 1837948 | 21 مرداد 1401 ساعت 22:02 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: دوست داشتم بیشتر گل بزنیم اما نشد

سرمربی پیکان از عملکرد شاگردانش که منجر به سه امتیاز در اولین بازی فصل شد رضایت دارد.

حسینی: دوست داشتم بیشتر گل بزنیم اما نشد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان بعد از پیروزی تیمش برابر ملوان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: همان طور که ملاحظه کردید بازی خیلی دشواری بود. همیشه بازی های اول بسیار سخت  و امتیاز گرفتن از آن برای تیم خیلی مهم است اما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. علی رغم اینکه تیم ملوان هم منسجم و خوب بود من فکر می‌کنم حق ما بود که بازی را ببریم. در نیمه اول توانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم و در یک توپ گیری و حمل سریع گل زدیم و موقعیت های خیلی خوب دیگر داشتیم که متاسفانه نتوانستیم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم به دنبال این بودیم که بازی را حفظ کنیم و فکر می‌کنم تقریباً هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم. 
وی ادامه داد: در ۱۵ دقیقه پایانی تیم ملوان رو به بازی مستقیم آورده بود. بچه های ما توانستند خوب سر بزنند و توپ های برگشتی را بردارند. در نیمه دوم هم می توانستیم در ضد حمله ها تعداد گل ها را بیشتر کنیم که نشد اما باز هم خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بعد از هفته ها بگیریم. 
حسینی یادآور شد: جا دارد از زحمات بچه ها تشکر کنم، در این مدت هم تمرینات خیلی سختی را انجام دادند. امیدوارم بتوانیم این روند خوب را در ادامه داشته باشیم.

دیدگاه‌ها