کد خبر : 1838014 | 22 مرداد 1401 ساعت 10:56 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

آقا صمد و قهرمانی؛ به یاد امیدهای استقلال

تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می‌گردد تا برای تمرین در کمپ تیم‌های ملی و همچنین حضور در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کند.

آقا صمد و قهرمانی؛ به یاد امیدهای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از محاسن حضور تیم ملی جوانان در کافا رویارویی با قرقیزستان یکی از حریفان ایران در مقدماتی جام ملت‌ها بوده است. مسابقاتی که ماه آینده در شهر بیشکک بین قرقیزستان، ایران، امارات و برونئی برگزار می شود که تیم اول این گروه راهی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی می شود و تیم دوم در صورتی که در بین 5 تیم برتر 10 گروه قرار گیرد، راهی این مسابقات خواهد شد.

ایران مصاف با قرقیزستان در کافا را با نتیجه دو بر دو به پایان برد اما تجربه بازی با این تیم را به دست آورد و این کمک می کند در شهر بیشکک و حتی برابر تماشاگران این تیم نمایش بهتری داشته باشد و در نهایت در شهر بیشکک هم قهرمان شود و به عنوان تیم اول راهی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی شود.

 جالب است بدانید شروع مربیگری صمد مرفاوی هم با تیم امیدهای استقلال در لیگ برتر امیدهای تهران بود که با آبی‌ها قهرمان شد. بازیکنانی که آن روزها در تیم او بازی می کردند همگی بعدها تبدیل به ستاره های فوتبال ایران شدند، بازیکنانی مانند وحید طالب لو، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، خسرو حیدری و ...

در این عکس هم یکی از مربیان را در کادر می‌بینید. حیدر شریفی مربی خوزستانی که هم اکنون هم دستیار صمد مرفاوی در تیم ملی جوانان است.

دیدگاه‌ها