کد خبر : 1838029 | 22 مرداد 1401 ساعت 11:49 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحالم از چالش برابر تایلند سربلند بیرون آمدیم

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از پیروزی تیمش مقابل تایلند ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم از چالش برابر تایلند سربلند بیرون آمدیم

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم ملی والیبال جوانان ایران از سری مسابقات جام کنفدراسیون‌ها و برای کسب رتبه سوم تا پنجم به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ٣-١ حریف خود را شکست داد. تیم ملی تایلند در ست سوم این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 22 مغلوب جوانان ایران شد.

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان بعد از این مسابقه گفت: خوشحالم که از این بازی سربلند بیرون آمدیم چون بازی برابر تیم میزبان با وجود حمایت تماشاگران دیداری چالشی بود. با بازیکنان صحبت کردیم که بازی خوب دیروز، مقابل چین را در مسابقه امروز هم ادامه دهند. نسل جوان هستند و باید در این بازی‌ها به چالش کشیده شوند و خدا را شکر در این بازی این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه گفت: زمان‌هایی از مسابقه بازیکنان حریف را دست کم گرفتند اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را برگردانیم. پیروز میدان شدیم و با این برد انشاالله برای مقام پنجمی به میدان خواهیم رفت. تیم‌های شرق آسیا به دلیل معدل قدی پایین، بیشتر روی تکنیک‌های سرعتی و ترکیبی کار می‌کنند به همین دلیل ما هم سرویس زدن خوب را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم تاکتیک حمله آن‌ها را دچار مشکل کنیم، به اهداف تاکتیکی که مد نظر کادر فنی بود، رسیدیم و مسابقه را با برد پشت سر گذاشتیم.

دیدگاه‌ها