کد خبر : 1838311 | 23 مرداد 1401 ساعت 18:30 | 160.7K بازدید | 64 دیدگاه

یکی جلوی کریستیانو را بگیرد؛

خشم شدید رونالدو؛ ستاره پرتغالی با مربی درگیر شد!

کریستیانو رونالدو پس از شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد، با استیو مک‌لارن، کمک مربی تیم درگیری لفظی پیدا کرده است.

خشم شدید رونالدو؛ ستاره پرتغالی با مربی درگیر شد!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو احتمالا در حال سپری کردن بدترین روزهای دوران ورزشی خود است. این ستاره 37 ساله و پرتغالی، در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد غایب بود و تنها بعد از یک سال برای جدایی از این باشگاه تلاش می‌کرد. اما عدم تمایل هیچ‌یک از تیم‌های بزرگ اروپا به خرید این بازیکن، در نهایت احتمالا او را مجاب به ماندن در اولدترافورد خواهد کرد. اما فصل برای شیاطین سرخ به شکل غیرقابل باوری آغاز شده و آنها در دو هفته ابتدایی حتی یک امتیاز هم نگرفته‌اند. 

تیم اریک تن هاخ این هفته در خانه برنتفورد به میدان رفته و با ارائه نمایشی فاجعه بار، با چهار گل مغلوب این تیم شد. اما کریستیانو رونالدو بعد از این بازی خیلی عصبانی بوده و حواشی اطراف خود را بیشتر کرده است.

1735268

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد مدعی شد استیو مک‌لارن در حال ترغیب و راضی کردن ستاره پرتغالی برای عذرخواهی از انبوهی از هواداران خشمگین منچستریونایتد دیده شده است. اما رونالدو صحبت کوتاهی توام با عصبانیت با مک‌لارن داشت و به سرعت از زمین خارج شد. همچنین این بازیکن با اکراه از کنار اریک تن هاخ عبور کرد و تمایلی به صحبت کردن با سرمربی هلندی منچستریونایتد نشان داد.

در ادامه و به جای رفتن به سمت هواداران برای عذرخواهی، این بازیکن به سرعت به سمت تونل و خانه رفت. جالب اینجاست تقریبا تمام بازیکنان یونایتد بعد از این نمایش افتضاح و شکست سنگین از هواداران عذرخواهی کردند، اما کریستیانو رونالدو تمایلی به انجام این کار نشان نداد و به نظر اینقدر عصبانی بود که تصمیم گرفت مستقیم راهی رختکن شود. در طول مسابقه نیز به نظر رونالدو خیلی خسته و کلافه بود و بارها حالت چهره او حاکی از به‌هم ریختگی ذهنی این ستاره بزرگ بود.

1735271

دیدگاه‌ها