کد خبر : 1838430 | 24 مرداد 1401 ساعت 14:01 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

نوجوانان آسیا؛ مسابقات با برد سخت ژاپن کلید خورد

تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن در بازی افتتاحیه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران مقابل هند به پیروزی رسید.

نوجوانان آسیا؛ مسابقات با برد سخت ژاپن کلید خورد

به گزارش "ورزش سه"، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از امروز (دوشنبه 24 مرداد) در سالن والیبال آزادی آغاز شد و در بازی نخست، ژاپن با هند از گروه دوم این رقابت‌ها باهم روبرو شد.

نوجوانان ژاپن در دیدار افتتاحیه جام چهاردهم با ارائه یک بازی منسجم و با وجود دفاع بلند قامت تیم هند در ست‌های اول و دوم با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 23 هند را شکست دادند ولی هندی‌ها با شناختی که از نوع بازی تیم ژاپن کسب کسب کردند در ست‌های سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 21 پیروز شدند تا تعیین برنده بازی به ست پنجم کشیده شود.

دو تیم در ست پایانی هم بازی خوبه به نماش گذاشتن و ژاپن در نهایت 15 بر 13 و در مجموع 3 بر 2 برنده شد تا نماینده سرزمین آفتاب تابان در نخستین روز مسابقات دو امتیاز به دست آورد.

محمدرضا داورزنی رئیس و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال به همراه کادر فنی تیم والیبال نوجوانان ایران از نزدیک شاهد این مسابقه بودند.

با توجه به طولانی شدن مسابقه ژاپن و هند، دیدار تایلند با کره‌جنوبی که قرار بود ساعت 14 امروز (دوشنبه 24 مرداد) آغاز شود، با کمی تاخیر شروع می‌شود. ساعت 17 نیز کویت به مصاف چین‌تایپه می‌رود.

شاگردان محمد وکیلی در تیم ملی جوانان ایران که در روز نخست استراحت دارند، در روزهای دوم تا چهارم مرحله گروهی به ترتیب به مصاف چین، کویت و چین‌تایپه می‌روند.

دیدگاه‌ها