کد خبر : 1838470 | 24 مرداد 1401 ساعت 17:19 | 15.8K بازدید | 10 دیدگاه

کلوپ: متاسفانه فقط نباید نگران سیتی باشیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد لیگ برتر در این فصل مدعیان زیادی خواهد داشت.

کلوپ: متاسفانه فقط نباید نگران سیتی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر، قهرمانی در لیگ برتر فقط سهم منچسترسیتی و پپ گواردیولا شده و البته در این میان لیورپول نیز یک فصل مقتدرانه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. اما در روزهای ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، یورگن کلوپ به تمجید از تیم هایی مانند تاتنهام و آرسنال پرداخته و تاکید کرد کورس قهرمانی در فصل جاری دیگر فقط بین لیورپول و منچسترسیتی نخواهد بود.

1715666

یورگن کلوپ گفت: "نکته مثبت و مهم در مورد خریدهای این فصل لیورپول این است که آنها در حال حاضر با محیط جدید خود سازگار شده اند و این رویه چه در باشگاه، چه در شهر و البته رختکن صادق است. لیورپول شهری است که همیشه به خوبی از همه استقبال می کنند، بنابراین منطقی است که باشگاه نیز اینگونه باشد و بازیکنان جدید بتوانند با شرایط سازگار شوند.

کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر؟ من چیزهای زیادی را در این دو بازی منچسترسیتی در لیگ برتر دیدم که البته کاملا برای من واضح بود و احساس خوبی به من داد. البته اگر کورس این فصل لیگ برتر تنها بین دو مدعی شد باشد خوشحال خواهم شد و در این شرایط فقط باید نگران سیتی باشیم، اما صادقانه، به نظر من شرایط اینگونه نیست. در این مدت به نظر می رسد تاتنهام واقعا با آنتونیو کونته به همانگی رسیده و تفکرات این سرمربی در تیم جا افتاده است، پس بازی در برابر اسپرز واقعا دشوار خواهد بود. همچنین آرسنال نیز آماده به نظر می رسد، اما فصل تازه شروع شده و هنوز نمی توان به صورت قطعی قضاوت کرد."

دیدگاه‌ها