کد خبر : 1838736 | 26 مرداد 1401 ساعت 10:15 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

روز درخشان کشتی ایران در ۵ وزن دوم

راهیابی ۳ کشتی‌گیر کشورمان به فینال مسابقات جوانان جهان، روز درخشانی را برای ایران رقم زد.

روز درخشان کشتی ایران در ۵ وزن دوم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، شب گذشته در ادامه مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، سبحان یاری به مدال طلا دست یافت. علی آذرپیرا و حسین محمدآقایی هم به مدال برنز دست یافتند. در ۵ وزن دوم هم ۳ کشتی‌گیر کشورمان راهی فینال شدند.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارش مسابقات روز گذشته نوشت: با پیروزی یاری و کسب مدال طلا و حضور ۳ کشتی‌گیر دیگر در نیمه‌نهایی، ایران با پشت سر گذاشتن آمریکا در رده نخست، کنترل رقابت قهرمانی تیمی را در دست گرفت. در مرحله نیمه نهایی روز گذشته آرمین حبیب‌زاده، امیرحسین فیروزپور و امیررضا معصومی با غلبه بر حریفان خود راهی فینال شدند.

امیررضا معصومی کشتی‌گیر سنگین‌وزن ایران با برتری ۱۱ بر یک نیکلاس فلدمن از آمریکا را در نیمه‌نهایی مغلوب کرد و به راحتی به فینال راه یافت. معصومی برای کسب عنوان قهرمانی باید ماهندرا گایکواد دارنده مدال نقره زیر ۲۰ سال آسیا از هند را شکست دهد.

سبحان یاری بعد از کسب مدال طلا، اظهارداشت: خدا را شکر می‌کنم طلا گرفتم و سربلند بیرون آمدم. امیدوارم این مسابقات سکوی پرتابی برای موفقیت در رقابت‌های آینده باشد. قرعه سختی داشتم، پایم در کشتی دوم آسیب دید، گوشم هم همین طور، خیلی اذیت شدم اما خوشحالم طلا گرفتم.

دیدگاه‌ها