کد خبر : 1838741 | 26 مرداد 1401 ساعت 10:29 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

باخت به اوکراین؟ نتیجه این بازی اهمیتی نداشت

مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با اوکراین دیداری دوستانه و تدارکاتی بود که نتیجه‌اش برای ما اهمیتی نداشت.

باخت به اوکراین؟ نتیجه این بازی اهمیتی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان والیبال ایران روز گذشته در یک دیدار دوستانه مقابل اوکراین قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه ٣-١ کار را به حریف خود واگذار کردند. شاگردان بهروز عطایی پنجشنبه شب در اولین بازی خود در چارچوب جام واگنر به مصاف لهستان خواهند رفت.  

مهدی جلوه پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل اوکراین در دیداری دوستانه گفت: به نظر من بازی خیلی خوبی بود. پس از سفر 4 ساعته‌ای که به شهر رادوم داشتیم مقابل اوکراین قرار گرفتیم. برای نخستین بار بود که با بازیکنان این تیم روبرو می شدیم، با این حال بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

هدف از برگزاری این بازی ایجاد هماهنگی بین بازیکنان بود. کادر فنی ترکیب‌های مختلف را در این مسابقه مورد آزمایش قرار داد و نتیجه این بازی چندان اهمیت نداشت. اوکراین هم خیلی خوب بازی کرد و احساس می‌کنم این مسابقه شروع خوبی برای ما بود تا بتوانیم در جام واگنر و قهرمانی جهان عملکرد مناسبی داشته باشیم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: اوکراینی‌ها مدت زیادی بود که در این سالن تمرین می کردند. آنها پس از شرایطی که برایشان ایجاد شد، انگیزه مضاعفی گرفتند تا در جوامع جهانی بیشتر به چشم بیایند. در مجموع ما در مسابقات مختلف توجهی به نام تیم‌ها نمی کنیم و می‌جنگیم تا با 100 درصد توان در بازی حاضر شویم. امیدوارم که با تدابیر کادر فنی و شرایط خوبی که از حالا برای تیم رقم می خورد، بتوانیم اتفاقات خوبی را در جام واگنر و قهرمانی جهان ثبت کنیم.

دیدگاه‌ها