کد خبر : 1838768 | 26 مرداد 1401 ساعت 12:08 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه جدید ورود به هیئت‌رئیسه از هیئت فوتبال تهران

نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

گزینه جدید ورود به هیئت‌رئیسه از هیئت فوتبال تهران

به گزارش "ورزش سه" 122 روز از بازداشت شهره موسوی می‌گذرد و بلاتکلیفی درباره آینده کاری او در فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد؛ موسوی که در کسوت نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت بود، بعد از بازداشت راضی به استعفا از سمت خود نشده و در یکی از دو جلسه هیئت‌رئیسه برگزار شده هم به صورت آنلاین شرکت کرد تا بند قانونی پیرامون سلب عضویت وی با توجه به غیبت‌های متوالی فعال نشود.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 8 شهریورماه برگزار می‌شود و بعد از این انتخابات، مجدداً هیئت‌رئیسه فدراسیون به حدنصاب خواهد رسید و به نظر می‌رسد بعد از به حدنصاب رسیدن هیئت‌رئیسه، شهره موسوی به خروج از ساختار مدیریتی فدراسیون نزدیک‌تر شده و آخرین گمانه‌زنی‌ها حکایت از انتخاب سرپرست برای جانشینی وی در سمت نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال دارد.

پریا شهریاری جدی‌ترین گزینه مطرح شده برای جانشینی شهره موسوی بود، اما شهریاری که سالیان متعدد در فدراسیون فوتبال حضور داشته و در کسوت معاون دبیرکل، حدود یک دهه فعالیت می‌کرد، به تازگی استعفای خود را تقدیم میرشاد ماجدی کرده و این‌طور اعلام داشته که دیگر قصد مدیریت در فدراسیون فوتبال را ندارد تا تلویحاً شایعات پیرامون حضورش در کسوت نایب‌رئیس زنان را تکذیب کند.

منصوره السادات هاشمی نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران که سال‌هاست در این کسوت فعالیت دارد، دیگر گزینه مطرح شده برای جانشینی شهره موسوی است؛ هاشمی شب گذشته و در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران زن به مناسبت روز خبرنگار، واکنش جدی به این مسئله داشت و بر شایعات صحه گذاشت.

نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران در واکنش به شایعات مطرح شده پاسخ داد: «کسانی که رسم اخلاقی من را می‌شناسند. من این‌گونه بزرگ شده‌ام که اگر رزق بچه‌های فوتبالی باشد، من در خدمت‌شان هستم. برای تمامی نواب رئیسان فدراسیون احترام قائل هستم و همه‌ را دوست دارم، از رفقای عزیز بنده هستند از جمله خانم شهره موسوی.»

وی افزود: «اگر خداوند رزق من و بچه‌های فوتبالی را این مسئله قرار بدهد، مطمئن باشید که طوفانی با نگاه آرامش برقرار می‌کنیم و مثل هیئت فوتبال تهران پشتیبانی خواهیم کرد و حتی صدبرابر بیشتر!»

دیدگاه‌ها