کد خبر : 1838811 | 26 مرداد 1401 ساعت 16:02 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجری یکی از بهترین مربیان ایران است

نریمان جهان: هنوز حسرت آن موقعیت را می‌خورم

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است همانند بازی اول یک فوتبال شناور همراه با کسب نتیجه ارائه بدهند.

نریمان جهان: هنوز حسرت آن موقعیت را می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان فصل جدید را پر گل آغاز کرد. سامان نریمان جهان در مورد پیروزی ۳ بر ۲ مقابل مس کرمان به خبرنگار ما گفت: سه گل زدیم اما دو گل دریافت کردیم. یک مقدار باید روی این موضوع کار کنیم که به سادگی گل دریافت نکنیم. با تمام این تفاسیر خدا را شکر که بردیم. یک بازی روان ارائه دادیم. هرکس که آمار ما را ببیند متوجه عمق قضیه می شود. حدود ۶۰۰ پاس دادیم و ۷۰٪  مالکیت داشتیم. با سرمربیگری آقای مهاجری انشاالله بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و جدا از نتیجه، یک فوتبال روان و شناور بازی کنیم.

این بازیکن در مورد فرصتی که در این مسابقه از دست داد، گفت: چند پاس کلیدی به بچه ها دادم که باعث تک به تک شدن آنها شد ولی متاسفانه این فرصت ها راهی به درون دروازه حریف نداشتند. درباره صحنه ای که از دست دادم باید بگویم که این اتفاق بدشانسی من بود و بابت آن حسرت می خورم. فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد، انشاالله در بازی های بعد جبران کنم. اینکه چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد مهم نیست، مهم نتیجه گرفتن تیم است. امیدوارم با بیشترین توان در خدمت تیم باشم و بتوانم کمک کنم.

این بازیکن در خصوص شایعات میزبانی نفت مسجدسلیمان در اهواز نیز توضیح داد: فکر نکنم این اتفاقات بیفتد چون سال گذشته هم تیم در مسجد سلیمان بازی می کرد. این اتفاق برای بعضی تیم های دیگر افتاد ولی فکر نمی کنم برای ما بیفتد.

نریمان جهان در پایان در مورد دیدار روز جمعه با هوادار افزود: آقای الهامی در ماشین سازی مربی بنده بود.‌ او یک مربی خیلی فنی و خوب است و به نظرم یکی از بهترین مربیان ایران است. او همیشه با تیم هایش خوب نتیجه گرفته و دو مرتبه هم قهرمان جام حذفی شده است. بازی سختی خواهد بود چون هوادار سال گذشته که سال اول حضورش در لیگ برتر بود، عملکرد خوبی داشت و قطعا با حضور آقای الهامی امسال بهتر هم خواهد شد. ما هم کار را به خوبی شروع کردیم و سعی می کنیم نکات تاکتیکی را پیاده کنیم و یک بازی خوب انجام دهیم.

دیدگاه‌ها