کد خبر : 1838904 | 27 مرداد 1401 ساعت 09:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

قیاسی: دروازبان گیتی پسند موقعیت را از بازیکنانم گرفت

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: در بازی مقابل گیتی پسندچند موقعیت گل زنی داشتیم که متأسفانه دروازبان خوب آنها این موقعیت‌ها را از بازیکنانم گرفت.

قیاسی: دروازبان گیتی پسند موقعیت را از بازیکنانم گرفت

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از فارس، سیدوحید قیاسی بعد از شکست 2 بر صفر فردوس قم مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: در ابتدا تشکر می‌کنم از باشگاه خوب گیتی‌پسند و رسانه‌ها، تبریک ویژه به تیم گیتی پسند انها یک تیم تاکتیکی و فنی همراه با فنی بسیار قوی هستند کادر فنی در طول هفته این تیم را  به آنالیز کرده بودند و همانطور که مشاهده کردید توانستیم تا  قبل از 6 دقیقه آخر بازی به اهداف خود برسیم.

وی  در ادامه گفت:  با این نفراتی که داریم به خوبی توانستیم تا دقایق آخر در مقابل تیم خوب گیتی‌پسند  بازی را به تساوی بکشانیم درست است 2 بر صفر شکست خوردیم اما در این بازی چند موقعیت گل زنی داشتیم که متأسفانه دروازبان خوب گیتی پسند این موقعیت‌‌ها  را از بازیکنانم گرفت.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم افزود: با تمام این شرایط  در بازی مقابل گیتی‌پسند کار سختی داشتیم البته از ابتدای شروع لیگ ما با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم. در طول هفته به بازیکنام گفته بودم که  این تیم بازیکنان تکینیکی و دریبل‌زن بالایی دارد. متأسفانه گل او را اتفاقی خوردیم و اتفاق هم جزیی از بازی است اما می‌توانستیم حداقل با یک امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

وی در پاسخ به اعتراض بازیکنانش به پنالتی این بازی عنوان کرد: من هیچ زمانی در مورد داوری صحبتی نکردم و با تمام احترامی که برای داوران هستم  واقعاً پنالتی نبود و بازیکنم هم گفت اگر واقعا پنالتی بود و کارشناسان نظر دادند من ورزش و فوتسال را رها می کنم.

دیدگاه‌ها