کد خبر : 1838925 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:46 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

ژوائو کانسلو:

ورودم به منچسترسیتی بسیار دشوار بود

ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، مدعی شد بهترین روزهای دوران ورزشی خود را در این باشگاه سپری می‌کند.

ورودم به منچسترسیتی بسیار دشوار بود

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو در دو سال اخیر و در خط دفاعی منچسترسیتی عملکرد درخشانی ارائه داده و به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب منچسترسیتی تبدیل شده است. حالا این مدافع پرتغالی فاش کرد بعد از جدایی از یوونتوس و در بدو ورود به لیگ برتر شرایط دشواری داشته، اما حالا اوضاع بهتر شده و او می خواهد در ترکیب سیتی عناوین قهرمانی فراوانی را از آن خود کند.

1736199

ژوائو کانسلو گفت: "6 ماه اول جدایی از یوونتوس و انتقال به منچسترسیتی برای من خیلی سخت گذشت. اما بعد از سپری شدن این مدت و علی‌رغم اینکه هوای منچستر خیلی خوب نیست، خانواده ام در منطقه ای مستقر شده اند که ما احساس خوبی داریم. خانواده من حس راحتی می کنند و من نیز تصور می کنم شرایط برای آنها در شهر منچستر مساعد است. این باشگاه برای من کارهای زیادی انجام داد و به همین علت تصمیم گرفتم قرارداد جدیدی با منچسترسیتی امضا کنم.

من در این باشگاه بهترین کیفیت فوتبال در کل دوران ورزشی‌ام را ارائه کرده ام. من می خواهم به همین روند در منچسترسیتی ادامه دهم و البته یکی دیگر از دلایل ماندنم کیفیت دیگر بازیکنان است. من آرزوی کسب عناوین قهرمانی زیادی را در سر دارم و فکر می کنم در منچسترسیتی می توانم به این هدف دست پیدا کنم."

دیدگاه‌ها