کد خبر : 1838945 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:56 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

گابریل ژسوس:

دیگر ربات نیستم، همان بازیکن قدیم شده‌ام

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی و جدید آرسنال فاش کرد که از بازی در پست مهاجم مرکزی در ترکیب این تیم بسیار خوشحال است.

دیگر ربات نیستم، همان بازیکن قدیم شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن چندی فصل موفق در منچسترسیتی و البته با انتقال ارلینگ هالند و خولین آلوارز به این باشگاه، گابریل ژسوس در فصل تابستان امسال به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت داد. این ستاره برزیلی که در دو هفته ابتدایی دو بار موفق به گلزنی شده، مدعی شد در ترکیب توپچی‌ها به همان گابریل ژسوس گذشته تبدیل شده است.

گابریل ژسوس گفت: که با توجه به شرایطی که بعد از جام جانی رخ داد، من بیشتر در پست وینگر در ترکیب سلسائو و منچسترسیتی بازی کردم. پس از جام جهانی با خودم فکر می‌کردم که دیگر نمی‌توانم در پست شماره 9 بازی کنم. 

1735026

اما حالا ذهنیتم را تغییر داده‌ام، اکنون خیلی بیشتر به خودم ایمان دارم و انگار دوباره در حال بازی کردن فوتبال به سبک مورد علاقه‌ام هستم. البته من بسیار خوشحالم که می‌توانم در هر سه پست خط حمله بازی کنم، اما به هر حال من یک بازیکن شماره 9 هستم و باید در محوطه جریمه باشم تا موقعیت‌های گلزنی را تبدیل به گل کنم. این نه‌تنها به سود من است، بلکه کمکی به کل تیم خواهد بود.

برای مدت فراوانی تصور می‌کردم دیگر امکان بازی در این پست برایم وجود ندارد، اما حالا طرز تفکرم متفاوت است و خیلی بیشتر به خودم ایمان دارم. حالا دوباره همان گابریل ژسوس همیشگی شدم و فکر می‌کنم 9 ساله هستم. دیگر مانند یک ربات عمل نمی‌کنم و به آنچه در گذشته بودم تبدیل شده‌ام."

دیدگاه‌ها