کد خبر : 1838949 | 27 مرداد 1401 ساعت 12:17 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

واگنر برای ما جنبه تدارکاتی دارد؛ مردم دعایمان کنند

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر برایمان جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شویم.

واگنر برای ما جنبه تدارکاتی دارد؛ مردم دعایمان کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران امروز در نخستین مسابقه خود از سری مسابقات جام واگنر در کشور لهستان به مصاف تیم میزبان خواهد رفت. این تورنمنت به منظور آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است و قطعاً بازی‌های تدارکاتی و بسیار خوبی برای تیم ملی محسوب می شود.

جواد کریمی درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه شروع مسابقات جام واگنر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. یک بازی دوستانه با اوکراین داشتیم و خوشبختانه هماهنگی تیمی ما روز به روز بهتر و بیشتر می‌شود. حضور در چنین تورنمنتی بدون شک بسیار به آمادگی تیم کمک خواهد کرد تا با بهترین شرایط در رقابت های قهرمانی جهان حضور پیدا کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درخصوص اهمیت مسابقات جام واگنر، گفت: به هر حال هر تورنمنتی اهمیت خاص خود را دارد اما نتایج جام واگنر اهمیت خیلی زیادی برای تیم ایران ندارد، چون به این مسابقات به چشم بازی‌های دوستانه نگاه می‌کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم و با تمام توان به مصاف رقبا برویم.
انشالله مردم مثل همیشه برای تیم ایران دعا کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کرده و بازهم دلشان را شاد کنیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها