کد خبر : 1839071 | 27 مرداد 1401 ساعت 22:28 | 94.6K بازدید | 7 دیدگاه

جنگ ادامه دارد و پا پس نمی‌کشیم؛

زارع: تابه‌حال استقلال را اینقدر پرمهره ندیده‌ام

سرمربی ملوان می‌گوید این تیم موقعیت‌های خوبی مقابل استقلال داشت و می‌توانست برنده این مسابقه باشد.

زارع: تابه‌حال استقلال را اینقدر پرمهره ندیده‌ام

به گزارش ورزش سه، مازیار زارع پس از شکست برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد و گفت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم. به بچه های خودمان خسته نباشید می‌گویم که تمام تلاش خودشان را در این بازی کردند. در مجموع بازی زیبایی بود و موقعیت های زیادی روی هر دو دروازه ایجاد شد که استقلال معمولا از ارسال از کنار یا ضربه ایستگاهی به موقعیت می‌رسید و توانست دو گل هم بزند. ما هم در ضدحملات موقعیت های خوبی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل بشود اما متاسفانه کم دقت بودیم و این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: خیلی متاسفم که در انزلی بازی را واگذار کردیم؛ در هر صورت به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در بازی های بعدی اشتباه‌هایمان را کمتر کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی ملوان در واکنش به اینکه استقلال در خط دفاع ضعف داشت اما ساپینتو در نشست خبری این مشکل را نمی‌پذیرفت گفت: به هر حال بازی را برده‌اند و طبیعی است که نپذیرد. دوست ندارم خیلی درباره استقلال صحبت کنم و اگر درباره ملوان صحبت کنم بهتر و حرفه‌ای‌تر است. ما می‌توانستیم به گل های بیشتری برسیم و اگر به صورت درصدی حساب کنیم، درصد بالایی موقعیت گلزنی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. اگر تیم ها مثل نیمه اول ما، مقابل استقلال باهوش باشند و عرض زمین را از حریف بگیرند موقعیت کمی به این تیم می‌دهند. در هر صورت آنها هم تیم قابل احترامی هستند و فوتبال خوبی بازی کرده‌اند و در طرف مقابل ما هم موقعیت های خوبی داشتیم؛ بازی در بعضی زمان ها می‌توانست ۲-۰ یا ۲-۱ به نفع ما باشد و حتی می‌توانستیم به گل مساوی برسیم اما متاسفانه موقعیت ها تبدیل به گل نشد.

1736347

زارع درباره نقش تماشاگران در بازی ملوان و تاثیر عدم آمادگی استادیوم در استرس بازیکنان عنوان کرد: مسئولانی باید به این سوالات جواب بدهند که ما را به حال خودمان رها و در این موقعیت گرفتار کردند. نمی‌توانیم از اینکه عده ای زحمت زیادی برای استادیوم کشیده‌اند چشم‌پوشی کنیم؛ ارگان هایی زحمت کشیدند اما برخی هم بی خیال می‌تازند و می‌تازند.

او در واکنش به اینکه ملوان دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت گفت: اتفاقا ملوان در نیمه دوم دو موقعیت بسیار خوب داشت که تبدیل به گل نشد؛ به هر حال بعضی مسائل قابل قیاس نیست و من هم آدمی نیستم که بهانه‌جویی کنم. در نیمه اول ۹-۱۰ بازیکن فصل‌ گذشته ما در زمین بودند و فوتبال خیلی خوبی هم انجام دادند و در جریان بازی هم روی کار تیمی استقلال، موقعیتی به آنها ندادیم و فقط روی ارسال ها با توجه به تعداد نفرات بالایی که داشتند خطرناک بودند. این دیدگاه را قبول ندارم و با کسانی که باید به ما اضافه شوند، رفته رفته ملوان بهتر خواهد شد؛ به هیچ وجه پا پس نمی‌کشیم و جنگ ادامه دارد.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان او آمادگی ذهنی کافی برای نمایش صد درصدی برابر استقلال را نداشتند گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان صد درصد خودشان را نشان دادند. در ضربات نهایی در برخی لحظات حتی بازیکنان حریف هم دقت لازم را نداشتند. فوتبال همین است؛ برای مثال سجاد ضربه اول را با دقت بالا زد و تبدیل به گل شد و در یکی دو موقعیت هم دقت لازم را نداشتیم که به من برمی‌گردد و باید بیشتر با بچه ها کار کنم که موقعیت ها را تبدیل به گل کنند.

1736464

وی در پاسخ به اینکه در فصل نقل و انتقالات توانسته تمام مهره های مدنظرش را جذب کند یا خیر گفت: ما با توجه به بضاعت‌مان خرید کردیم. کدام تیم و مربی و باشگاه دوست ندارد نفراتی را در اختیار داشته باشد که سطح خیلی بالایی داشته باشند؟ مثل تیم استقلال که من تا به حال ندیده‌ام انقدر پرمهره باشد. ولی با توجه به بضاعتی که داریم توانستیم یار بگیریم.

او در واکنش به شایعه جذب دیاباته و یازالده توضیح داد: یازالده را نمی‌شناسم اما ما دنبال این هستیم که یک مهاجم جذب کنیم. من بارها گفته‌ام متاسفانه فوتبال ایران با کمبود مهاجم مواجه شده که مجبور هستیم به دنبال بازیکن خارجی برویم که داستان ها و سختی های خاص خودش را دارد. یک تیم معمولا بدون مهاجم است و یک تیم دیگر هشت مهاجم دارد. به هر حال فوتبال ایران است و اتفاقاتی رخ می‌دهد که طبیعی نیست. دنبال مهاجم هستیم؛ اگر گزینه ایرانی هست به ما معرفی کنند که با تو صحبت کنیم اما واقعیت این است که من شنیدم حتی پرسپولیس هم شدیدا دنبال مهاجم است. ما دنبال گزینه خارجی خوب هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
زارع در پایان درباره عملکرد خوب صادق بارانی گفت: بچه ها در مجموع خوب بودند و صادق هم کاپیتان تیم است. مطمئنا همه باید بیشتر کار کنیم تا بازی ای که یک هیچ جلو هستیم، ۳-۱ واگذار نکنیم. کمااینکه فکر می‌کنم روی گل سوم وقت تمام شده بود که البته خیلی هم مهم نیست که درباره آن صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها