کد خبر : 1839072 | 27 مرداد 1401 ساعت 22:36 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

مس در زمین خودش کمتر به حریفان باج می دهد

حسینی: بازی کردن با تیم‌های تازه وارد دشوارتر است

سرمربی پیکان می گوید در هفته های ابتدایی هر تیمی اشتباهات فردی کمتری داشته باشد، موفق می شود.

حسینی: بازی کردن با تیم‌های تازه وارد دشوارتر است

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی قبل از بازی با مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد.

او در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که قسمت شد دوباره در خدمت مردم خوب کرمان باشیم و این شهر زیبا را ببینیم. دوباره حضور تیم خوب کرمان را در لیگ برتر تبریک می گویم و امیدوارم روند موفقیت هایشان تداوم داشته باشد.

حسینی درباره شرایط مسابقه با مس کرمان بیان کرد: استنباط من این است که لیگ امسال کلا لیگ سختی است و تقریبا تمام 16 تیم برای حضور در لیگ بیست و دوم خیلی تدارک خوبی دیده اند. همه بازی ها دشوار و سخت است. اگر دقت کرده باشید، در بازی های انجام شده تیم هایی موفق بودند که کمتر اشتباه کردند و بی تجربگی نکردند. اشتباهات فردی در بازی های هفته اول بسیار تاثیرگذار بود. فردا هم هر تیمی کمتر اشتباه کند و از موقعیت هایش استفاده کند می تواند موفق تر باشد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار با دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر شانس خوب تیمش بوده، گفت: چون لیگ دوره ای است، اعتقادی به قرعه خوب و بد ندارم. به هر شکل همه تیم ها باید با هم بازی کنند و بازی کردن در هفته های اول مقابل تیم هایی که از دسته یک آمده اند مشکل تر است. چون انگیزه خاصی دارند و دنبال این هستند توانمندی هایشان را نشان بدهند و خودشان را ثابت کنند. بازی کردن جلوی تیم های تازه صعود کرده دشوار است.

حسینی همچنین گفت: اگر امروز هم دیده باشید ملوان جلوی استقلال بازی پایاپای و خوبی انجام داد و اسیر بی تجربگی و اشتباهات فردی شد. بازی فردا برای ما بسیار دشوار است. مس به خصوص در زمین باهنر گردن کلفت است و کمتر به حریفان باج داده است.

او درباره غایبان تیمش برای بازی فردا افزود: یک بازیکن مصدوم داریم اما محرومی نداریم.

دیدگاه‌ها