کد خبر : 1839079 | 27 مرداد 1401 ساعت 00:00 | 57.1K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره هلندی خط می‌خورد؟

لوکادیا منتظر تصمیم صبح امروز یحیی (عکس)

یورگن لوکادیا در اردوی پرسپولیس حضور دارد و یحیی گل‌محمدی پس از تمرین سبک فردا صبح در مورد او تصمیم خواهد گرفت.

لوکادیا منتظر تصمیم صبح امروز یحیی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از درخواست پرسپولیس برای آی تی سی یورگن لوکادیا، مجوز بازی این مهاجم از سوی باشگاه بوخوم و فدراسیون فوتبال آلمان صادر شد تا به این ترتیب یحیی گل‌محمدی امکان استفاده از او در بازی با فولاد را داشته باشد.

لوکادیا که در برایتون، بوخوم و هوفنهایم موفق شد در همان بازیهای نخست برای تیمش گلزنی کند، امیدوار است در بازی فردا دقایقی را برای عرض اندام پیدا کند و شاید هیچ چیزی برای هواداران پرسپولیس بهتر از گلزنی و درخشش او نباشد. باتوجه به اینکه هتل محل اقامت او با هتلی که اردوی پرسپولیس برپا شده، یکی است، این بازیکن در اردوی سرخپوشان نیز حضور دارد و یحیی گل‌محمدی فردا درباره حضور یا عدم حضورش در لیست تصمیم‌گیری خواهد کرد.

1736494

مهاجم 28 ساله که سابقه گلزنی برابر تیمهای بزرگ جهان را دارد و در سن و سال مناسبی نیز به ایران آمده، اگرچه امید اول گلزنی پرسپولیس و ستاره این تیم محسوب می‌شود اما به هر حال اگر نتواند هرچه زودتر گل نخست را بزند، به صورت طبیعی زیر فشار خواهد رفت؛ خصوصا اینکه سه مهاجم دیگر پرسپولیس هم شاید بازیکنانی نباشند که جور یک مهاجم گلزن را بکشند.

نکته جالب اینکه ساپینتو در بازی با ملوان با تعویض مهدی قایدی که تنها دو جلسه با تیمش تمرین کرده بود، ورق بازی را به سود تیمش برگرداند و مانوئل فرناندز هافبک پرتغالی سپاهان نیز اولین گل در ایران را امشب به ثمر رساند تا همه منتظر اولین نمایش لوکادیا باشند.

1736495

این در حالی است که هنوز مشخص نیست یورگن لوکادیا در بازی فردا حضور خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها