کد خبر : 1839100 | 28 مرداد 1401 ساعت 00:10 | 16.3K بازدید | 10 دیدگاه

کادرفنی پرسپولیس؛ پیش به سوی اولین برد (عکس)

کادرفنی پرسپولیس در اولین میزبانی فصل کاملا تغییر یافته خواهد بود.

کادرفنی پرسپولیس؛ پیش به سوی اولین برد (عکس)

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس پس از جدایی حمید مطهری، داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور، کادرفنی متفاوتی را نسبت به فصل گذشته خواهد داشت و با حضور چهره‌های داخلی و خارجی پای به رقابت‌های این فصل خواهد گذاشت.

**سرمربی: یحیی گل‌محمدی
هدایت پرسپولیس همچنان برعهده مرد ۵۱ ساله است. کسی که دو قهرمانی لیگ برتر را با سرخپوش به دست آورد و حالا پس از نایب قهرمانی لیگ بیست و یکم، به دنبال جام قهرمانی است.

1736537

**مربی: اوسمار لاس ویه‌را
جانشین حمید مطهری، پس از تأخیر فراوان از برزیل آمد اما حالا توانسته شناخت بسیار خوبی را از بازیکنان پرسپولیس به دست بیاورد. اوسمار لاس باتجربه کار در کورینتیانس و اینترناسیونال، نقش پررنگی در پرسپولیس برعهده دارد.

1736535

**کمک مربی: کریم باقری، مهرداد خانبان و سیدجلال حسینی
کریم باقری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد حضور یافت تا برای اولین بار این نقش را برعهده داشته باشد. مهرداد خانبان ۴۰ ساله نیز با تجارب زیاد از حضور در تیم ملی، شیجیاژوانگ و... همچنان در پرسپولیس حضور دارد و در قامت مربی به کار خود ادامه می‌دهد. سیدجلال حسینی در اولین تجربه سرمربیگری به کادر پرسپولیس اضافه شده و قصد دارد به زودی مدرک مربیگری A ایران را هم بگیرد.

1736538
1736539
1736540

**مربی دروازه‌بان‌ها: وسلی ننکا
مربی برزیلی ۴۱ ساله از تیم الریان به پرسپولیس پیوست و پیش از آن تجربه مربیگری خاصی نداشت و در قامت یک دروازه‌بان کار خود را ادامه می‌داد. او به شدت منضبط، فعال و سختگیر است اما در عین حال رابطه صمیمانه‌ای با چهار گلر پرسپولیس دارد.

**مربی بدنساز: په په لوسادا و حسن تشکری‌نیا (کمک)
مربی اسپانیایی پس از نساجی و گل‌گهر به پرسپولیس پیوست و در این مدت ماموریت بدنسازی سفت و سخت سرخپوشان را برعهده داشته است. تشکری‌نیا که در بسکتبال حضور داشت، کمک او محسوب می‌شود.

1736536

**آنالیزور: محمد عسگری
او سالهاست در کنار یحیی گل‌محمدی حضور دارد و حالا نامش به عنوان مربی در لیست پرسپولیس رد شده اما وظیفه آنالیز حریفان پرسپولیس را برعهده گرفته دارد.

دیدگاه‌ها