کد خبر : 1839119 | 28 مرداد 1401 ساعت 08:36 | 12.7K بازدید | 8 دیدگاه

نساجی در نقش جهان؛ بازنده ای سر بلند

نساجی با وجود شکست دو بر یک در برابر سپاهان نمایش شایسته ای در برابر تیم مدعی قهرمانی داشت و بازنده ای سر بلند بود.

نساجی در نقش جهان؛ بازنده ای سر بلند

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه گل زودهنگام نساجی در این بازی موجب جریحه دار شدن سپاهانی ها شد و آنها با نمایش خوب خیلی زود گل خورده را جبران و در ادامه بازی گل برتری را هم به ثمر رساندند اما نساجی در نیمه دوم شجاعانه تر بازی کرد و حتی موقعیت های خوبی هم برای به تساوی کشاندن بازی هم به دست آورد اما پاس های آخر که باید منجر به ایجاد موقعیت صد در صد می شد خوب داده نشد تا نساجی در روزی که ارایه گر نمایش شایسته ای در برابر سپاهان و در حضور پرشور تماشاگرانش بود دست خالی میدان راترک کند.

1736592

نساجی دراین بازی تلاش کرد با سه هافبک مرکزی یعنی اکبر صادقی – محمد شریفی و ایوب کلانتری پاس های متعدد شاگردان مورائس را قطع کند و نبض بازی را از سپاهانی بگیرد و به نظر می رسد در ایجاد این ماموریت در نیمه دوم موفق بود تا جایی که دیده شد سپاهان در خانه به خصوص در دقایق پایانی روی به دفاع همه جانبه آورده بود و سعی می کرد با ضد حملات از زیر فشار حملات نساجی خارج شود. این فشار زمانی زیاد شد که حمید مطهری در تعویض های درست کریم اسلامی و آداما نیان را وارد میدان کرد تا خط حمله تیمش جان تازه ای بگیرد.

معادلات در این بازی می توانست برای سپاهان تغییر کند اگر ترایبان خطای رشید مظاهری به روی جعفری مهاجم تیم نساجی را به زعم کارشناسان داوری بهتر می دید یا نساجی در نیمه دوم با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کرد و پاس های آخر را خوب می داد. به هر صورت مازنی ها با نمایش خوبی که در برابر سپاهان داشتند نشان دادند بی جهت نبود در هفته اول یک امتیاز حساس از بازی با مس رفسنجان گرفتند و در صورت ادامه این نمایش در هفته های آتی امتیازات مهمی را به دست خواهند آورد.

1736593

عکاس: نورویک الاوردیان

دیدگاه‌ها