کد خبر : 1839133 | 28 مرداد 1401 ساعت 10:29 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

فروتن: کتفم که خوب شد با قدرت برمی‌گردم

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید به خاطر آسیب‌دیدگی کتفش هم لیگ سال گذشته را از دست داده و هم امسال را، او دو سال است که هیچ درآمدی ندارد.

فروتن: کتفم که خوب شد با قدرت برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه" عباس فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در خصوص دوری‌اش از مسابقات و چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022 اظهار داشت: کتف راستم را عمل کردم، 9 ماهی می‌شود. در تمرین داخل باشگاه تمرین می‌کردم که کتفم آسیب دید، با همین وضعیت 7 ماه باز هم کشتی گرفتم اما تاندون هم پاره شد و مجبور شدم جراحی کنم.

وی در مورد زمان بازگشتش به کشتی،گفت: هنوز نمی‌توانم تمرین کنم. 3 ماه دیگر اجازه شروع تمرینات را دارم.

این کشتی‌گیر مازندرانی که اخیرا از جمع مدعیان سنگین‌وزن خارج شده، تاکید کرد: کرونا که آمد در لیگ هم کشتی گرفتم که اینطوری شد. من سال گذشته جام تختی اول شدم اما در انتخابی امیدها به خاطر کتفم نتوانستم کشتی بگیرم. همه هدفم این است کتفم که خوب شد با قدرت به میدان برگردم.

فروتن در مورد اینکه آیا شغلی غیر از کشتی دارد که در روزهای مصدومیت هزینه‌هایش تامین شود؟، خاطرنشان کرد: نه، شغلی ندارم. دو سه جا پیگیری کردیم، گفتند باید لیسانس داشته باشم، اما به خاطر حضور در اردوهای تیم ملی و مسابقات، امتحانات را شرکت نکرده بودم و به خاطر همین مدرک تحصیلی نداشتم. از فرصت مصدومیت استفاده کرده و این ترم مدرک کاردانی‌ام را می‌گیرم.

کشتی‌گیر 22 ساله افزود: من سال گذشته به خاطر مصدومیتم در لیگ کشتی نگرفتم، امسال هم نمی‎توانم بگیرم چون هنوز تمریناتم را شروع نکردم. درواقع دو سال هست که درآمد ندارم و فقط تمرین می‌کنم، برای اینکه بتوانم تمریناتم را دنبال کنم، باید درآمد داشته باشم و حداقل خرج تمرینم را دربیاورم که بتوانم بهتر به کشتی برگردم.

قهرمان جوانان جهان در خاتمه گفت: کتفم که آسیب دید یک بار از فدراسیون زنگ زدند و گفتند عملت چطور بود و حالم را پرسیدند، اما دیگر بعد از آن دیگر کسی سراغم را نگرفت و نپرسید که کمکی احتیاج دارم یا نه.

دیدگاه‌ها