کد خبر : 1839135 | 28 مرداد 1401 ساعت 10:44 | 53K بازدید | 9 دیدگاه

فقط میلاد عبادی‌پور را می‌شناختم

گربیچ: واقعا از دیدن تیم ایران غافلگیر شدم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: از دیدن بازیکنان ایران غافلگیر شدم. این غافلگیری در جهت مثبت بود، چون فقط میلاد عبادی‌پور را می‌شناختم.

گربیچ: واقعا از دیدن تیم ایران غافلگیر شدم

به گزارش "ورزش سه"، بدون‌شک تیم ملی والیبال لهستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان محسوب می شود. آنها شب گذشته و با نمایش فوق‌العاده برابر ایران به وضوح این موضوع را نشان دادند. جایی که شاگردان نیکولا گربیچ در سه ست پیاپی بر ایران غلبه کردند.

نیکولا گربیچ پس از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ملی ایران در رقابت‌های جام واگنر گفت: از دیدن تیم ایران سورپرایز شدم. این غافلگیری در جهت مثبت بود، چون فقط میلاد عبادی‌پور را می‌شناختم. واقعاً از دیدن تیم ایران غافلگیر شدم.

تیم‌های آرژانتین و صربستان در مسابقات امروز خود تغییرات چندانی نسبت به گذشته نداشتند اما تیم ایران تغییرات بسیاری داشت. با این حال فکر می‌کنم تیم ایران والیبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درمورد عملکرد بازیکنان ایران، گفت: خیلی خوشحال شدم که بازیکن سابق خودم یعنی جواد معنوی‌نژاد را در تیم ملی ایران دیدم. او دریافت کننده خیلی خوبی است و امروز بسیار به تیمش کمک کرد. فکر می‌کنم در تیم ایران میلاد عبادی‌پور بازیکنی است که تجربه بالایی دارد و همه به او احترام می‌گذارند. او نسبت به دو سال قبل که در اسکرا بازی می‌کرد، بسیار بهتر شده است.

تجربه موجب می‌شود که عملکرد بازیکنان در بازی بهبود یابد. ایران تیم بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم در مسابقات قهرمانی جهان بهتر هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها