کد خبر : 1839165 | 28 مرداد 1401 ساعت 14:01 | 16.9K بازدید | 17 دیدگاه

وقتی سپاهانی‌ها ایسلند را به نقش جهان آوردند!

هواداران سپاهان این روزها بهترین رابطه ممکن با تیم‌شان را تجربه می‌کنند.

وقتی سپاهانی‌ها ایسلند را به نقش جهان آوردند!

به گزارش "ورزش سه" منصفانه این است که سهمی از پیروزی پراهمیت سپاهان برابر نساجی را برای هواداران این تیم قائل شویم. تماشاگرانی که در اولین فرصت حضور در بازی‌های لیگ بیست و دوم، خودشان را به ورزشگاه نقش جهان رساندند تا در یک بازی رسمی مورایس و شاگردانش را تشویق کنند.
با وجود اینکه طلایی‌پوشان خیلی زود از حریف عقب افتادند، تهییج فوق‌العاده هواداران، سپاهان را به حمله وا داشت تا بلافاصله توسط ستاره‌ای که به شدت در دل آنها جا باز کرده، کار را به تساوی بکشانند.
فشار هواداران سپاهان تیم را لحظه به لحظه هجومی‌تر می‌کرد تا در پایان نیمه اول، استعداد کم‌نظیر فوتبال ایران، یاسین سلمانی، گل بعدی را وارد دروازه حقیقی کند.
بی‌راه نیست اگر بگوییم جوش و خروش همین تماشاگران روی سکو بعد از یکی دو سوتی که ترابیان به ضرر تیمشان زد در نگرفتن خطای رشید مظاهری روی بازیکن حریف هم بی‌تاثیر نبود تا سپاهانی‌ها یک شب جمعه شیرین را در ورزشگاه نقش‌جهان سپری کنند.
بازیکنان سپاهان هم که حسابی از حمایت تماشاگران استفاده کرده بودند، در پایان بازی در زمین ماندند تا به ابراز احساسات آنها پاسخ داده و با هم به تشویق ایسلندی مشغول شوند. اتفاقی که صحنه‌های زیبایی در نقش جهان خلق کرد تا هواداران و بازیکنان با خاطره‌ای خوش از دومین هفته لیگ برتر به خانه‌های خود برگردند.

1736649

عکاس: نورویک آلاوردیان

دیدگاه‌ها