کد خبر : 1839173 | 28 مرداد 1401 ساعت 14:26 | 22.1K بازدید | 12 دیدگاه

۱۰۸۰ دقیقه دور از دروازه!

این پاس گل ناجی کوین می‌شود؟!

کوین یامگا وینگر فرانسوی استقلال، مدت‌ها است که از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته است.

این پاس گل ناجی کوین می‌شود؟!

به گزارش "ورزش سه"، یامگا سرانجام در بازی با ملوان یامگا توانست یک پاس گل برای قایدی بسازد تا شاید بتواند به فرم خوب گذشته برگردد.

داستان یامگا با استقلال اگرچه طوفانی آغاز شد اما عطش گلزنی کوین خیلی زود خاموش شد. این وینگر فرانسوی حالا دقیقا ۱۰۸۰ دقیقه است که نتوانسته برای آبی‌ها گلزنی کند و آخرین بار در هفته بیست و یکم فصل گذشته توانست مقابل گل گهر از روی نقطه پنالتی بریس کند.

آخرین گل کوین در جریان بازی هم مربوط به هفته هفدهم فصل قبل مقابل ذوب آهن است. شاید یکی از دلایلی که باعث شد یامگا آن عطش گلزنی سابق خود را از دست دهد کمبود وینگر و بی جانشین بودن این بازیکن در تیم مجیدی بود. او می‌دانست تحت هر شرایطی بازی می‌کند و این آسودگی خیال باعث کم اثر بودن او شد.

1736659

اما در فصل جدید اوضاع متفاوت شده است. ساپینتو در پست وینگر گزینه‌های بیشتری در دسترس دارد و اگر عملکرد یامگا مثل دو هفته اول مقابل سپاهان و ملوان باشد ممکن است نیمکت نشین شود.
در بازی با سپاهان عملکرد او اصلا خوب نبود و مقابل ملوان دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و سرانجام چند ثانیه قبل از تعویضش موفق شد یک پاس گل برای قایدی بسازد.

حالا او قطعا با آماده شدن محبی و قایدی احساس خطر خواهد کرد و باید دید واکنش این بازیکن چگونه خواهد بود. 
آیا این پاس گل می‌تواند موجبات احیای او را فراهم کند؟

دیدگاه‌ها