کد خبر : 1839560 | 30 مرداد 1401 ساعت 14:38 | 3.1K بازدید | 2 دیدگاه

تراکتور شرایط مناسبی برای تمدید نداشت؛

دهقانی: در انتظار سال متفاوت نفت MIS باشید

رضا دهقانی می‌گوید همه اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به دنبال این هستند که سال متفاوتی را رقم بزنند.

دهقانی: در انتظار سال متفاوت نفت MIS  باشید

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی که فصل گذشته در تیم تراکتور حضور داشت، در پایان لیگ بیست و یکم از این تیم جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست تا کار خود را زیر نظر رضا مهاجری دنبال کند.

حالا در شرایطی که نفت مسجدسلیمان با یک برد و یک مساوی، تا پایان هفته دوم چهار امتیاز به دست آورده و شروع خوبی در فصل جدید داشته است، رضا دهقانی در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره شرایط تیم جدیدش صحبت کرد.

دهقانی در ابتدا درباره تساوی برابر هوادار در هفته دوم لیگ برتر گفت: ما در‌ نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم و چند موقعیت عالی هم به دست آوردیم که یکی از شوت های خودم هم به تیر دروازه خورد. می‌توانستیم با اختلاف دو یا سه گل نیمه اول را به پایان برسانیم اما این اتفاق نیفتاد و نیمه دوم روی یک صحنه غافلگیر شدیم و بازی مساوی شد. در‌ مجموع ما موقعیت های گل زیادی داشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم.

او سپس در مورد کسب یک برد و یک تساوی در دو هفته ابتدایی لیگ گفت: تیمی که آقای مهاجری امسال بسته‌، بازیکنان بزرگی دارد و فکر نمی‌کنم امسال شرایط مثل سال های قبل بشود. همه ما به این تیم آمده‌ایم تا شرایط خوبی را تجربه کنیم؛ اکثر بازیکنان به خاطر آقا رضا به نفت آمده و یا در این تیم مانده‌اند و تیم کاملی داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ این را در بازی های آینده هم ثابت می‌کنیم.

دهقانی در خصوص دلیل جدایی اش از تراکتور توضیح داد: دلیل اینکه در چند سال اخیر چند تیم عوض کرده‌ام، این بوده که معمولا قرارداد یک ساله می‌بندم و پس از اتمام مدت قرارداد، شرایط را بررسی می‌کنم و اگر همه چیز مهیا بود تمدید می‌کنم. من فصل خوبی را در تراکتور سپری کردم و عملکرد خوبی هم داشتم اما در مقطعی از ناحیه مچ دچار مصدومیت شدم و در هفته های پایانی بازی نکردم و از طرفی قراردادم هم با این تیم یک ساله بود و در پایان فصل شرایط مناسبی برای تمدید وجود نداشت و در نتیجه جدا شدم.

این بازیکن با تمجید از رضا مهاجری، درباره دلیل انتخاب نفت مسجدسلیمان گفت: من از نساجی با آقا رضا کار کرده بودم و امسال هم پیشنهاداتی داشتم که از نظر مالی خیلی بهتر بود اما از لحاظ فنی و فوتبالی دوست داشتم در کنار آقا رضا باشم و به همین دلیل نفت را انتخاب کردم. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفته‌ام و امسال شرایط خوبی خواهم داشت.

هافبک نفت که در هفته اول هم یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد درباره عملکرد خودش در دو مسابقه بیان کرد: در فوتبال بازیکن نباید نوسان داشته باشد و باید بتواند خودش را در سطح یکسانی حفظ کند. من در بازی با هوادار هم شرایط خوبی داشتم و می‌توانستم گلزنی کنم اما بدشانس بودم. باید به این روند ادامه بدهم تا انشاالله شرایط خوبی برای خودم و نفت ایجاد شود.

دهقانی که سابقه بازی در نساجی، سپاهان و پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد در پایان گفت: من همیشه در تیم های پرطرفدار بازی کرده‌ام و نفت هم تیم پرهوادار، بزرگ و ریشه داری است‌. امسال با باز شدن درهای استادیوم ها به روی هواداران، با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا سال متفاوتی را برای نفت رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها