کد خبر : 1839927 | 01 شهریور 1401 ساعت 16:24 | 26.1K بازدید | 6 دیدگاه

اندرو رابرتسون:

اولدترافورد هیچ‌وقت اینقدر ساکت و آرام نبود

اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، اعتراف کرد این تیم اصلا نمایش خوبی مقابل منچستریونایتد نداشته است.

اولدترافورد هیچ‌وقت اینقدر ساکت و آرام نبود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ادامه نتایج ضعیف خود در فصل جدید لیگ برتر، دیشب نیز نمایش خوبی در خانه منچستریونایتد نداشت و با نتیجه 1-2 مغلوب این تیم شد. بعد از کسب تنها دو امتیاز از سه هفته ابتدایی، اندرو رابرتسون امیدوار است شرایط در هفته های پیش رو تغییر کرده و بازیکنان لیورپول اجازه ندهند اینقدر راحت دروازه این تیم باز شود.

1737850

اندرو رابرتسون گفت: "در زمان گرم کردن، هیچ وقت ورزشگاه را به این آرامی ندیده بود. انگار همه به چیزی نیاز داشتند تا به آنها انگیزه دهد و ما آن را به حاضران در ورزشگاه دادیم. کسب تنها دو امتیاز از 9 امتیاز ممکن، شروعی نیست که دلخواه ما باشد. باید چه از نظر فردی و چه تیمی بهتر شویم و ما نمی توانیم این روند را ادامه دهیم. صحبت کردن در مورد این مسائل در رختکن آسان است، اما باید به میدان رفته و این کار را انجام دهیم. منچستریونایتد بازی بهتر از ما شروع کرد و این روند باید تغییر کند.

ما ناامید هستیم، اما نکته مهم این است که اتحاد خود را حفظ کنیم. این روند اول گل خوردن نباید ادامه پیدا کند. منچستریونایتد و فولام در این فصل، وولوز فصل گذشته، رئال مادرید ... همه آنها بازی را بهتر از ما شروع کردند. این شروعی نبود که ما می خواستیم و واقعا ضعیف بازی کردیم. ما به هر تیمی اجازه می دهیم گل اول را به ثمر برساند. ما بازی را کند و آرام شروع کردیم و این روند باید تغییر کند. این تعداد امتیاز از سه مسابقه کافی نیست و باید عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها