کد خبر : 1840379 | 04 شهریور 1401 ساعت 12:59 | 27K بازدید | 17 دیدگاه

اتلاف وقت در ایران، یک رسم رایج است

رنجبری:این شکست را در بازی با استقلال جبران می‌کنیم

بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها در روزی که باید برابر پیکان به پیروزی می رسیدند، مقابل این تیم با شکست روبرو شدند.

رنجبری:این شکست را در بازی با استقلال جبران می‌کنیم

به گزارش "وزرش سه"، پیمان رنجبری بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از شکست این تیم برابر پیکان به خبرنگار ما گفت: بر خلاف دو بازی قبل، نیمه اول خوبی نداشتیم. ولی از دقیقه 30 تا 90، تمام بازی در اختیار ما بود. با اینکه 30 دقیقه خوبی نداشتیم، اما می توانستیم به راحتی بازی را تحت کنترل داشته و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: متأسفانه روی غفلتی که داشتیم، گل های خیلی بدی خوردیم و مجازات شدیم. در روزی که باید 3 امتیاز بازی را می گرفتیم، شکست خوردیم. امیدوارم که بتوانیم در دیدار برابر استقلال جبران کنیم.

او درباره داوری مسابقه نیز پاسخ داد: به نظر من داوری نکته خاصی نداشت و اتفاق خاصی رخ نداد و داور قضاوت خوبی داشت.

وی در مورد اتلاف وقت حریف نیز اظهار داشت: این مسئله در فوتبال ایران مرسوم است و مختص یک تیم نیست. همه تیم ها این کار را انجام می دهند. حتی آقای حسینی نیز در نشست خبری بعد از بازی گفتند که بازیکنان احساس می کنند در این شرایط باید خودشان را روی زمین بیندازند تا بازی را دربیاورند. به نظرم چیز خاصی نیست و همه تیم ها این کار را انجام می دهند.

رنجبری درخصوص اینکه آقای مهاجری گفته اند این شکست برای ما لازم بود، گفت: من با صحبت های ایشان موافقم. ما تمرکز لازم را نداشتیم و به هر حال باید مجازات می شدیم. امیدوارم این آخرین شکست ما در خانه باشد و بازی بعد بتوانیم جبران کنیم.

او درخصوص حضور هواداران نفت در استادیوم نیز اظهار داشت: از حضور آنها در ورزشگاه بسیار خوشحالیم. ولی متأسفانه در روزی که تشریف آوردند، ما را تشویق کردند و سنگ تمام گذاشتند، نتوانستیم جواب محبت های آنها را بدهیم. امیدوارم در بازی های بعد بتوانیم جبران کنیم. این قول را می دهیم که با 100 درصد توان و تمرکز خود، بازی های بعدی را به خوبی انجام دهیم و خوشحالشان کنیم.

بازیکن نفت درباره بازی هفته بعد برابر استقلال نیز اظهار داشت: استقلال تیم بسیار خوبی است که فصل قبل به قهرمانی رسید. باید کاملا متمرکز باشیم و تمام توانمان را درون زمین بگذاریم تا ان شالله بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. بازی با استقلال نیز مانند سایر بازی های دیگر است، امیدوارم با پیروزی در این مسابقه 3 امتیاز را به هواداران هدیه دهیم.

دیدگاه‌ها