کد خبر : 1840403 | 04 شهریور 1401 ساعت 15:28 | 20.4K بازدید | 9 دیدگاه

الهلال اسب خود را برای تاجگذاری زین کرد

استارت پرقدرت قهرمان آسیا در لیگ عربستان

تیم فوتبال الهلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان، فصل جدید را نیز با پیروزی آغاز کرد.

استارت پرقدرت قهرمان آسیا در لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، شب گذشته با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی آغاز شد. الهلال که چند روز پیش از لوگو و کیت جدید خود رونمایی کرده بود، توانست با گل های دو مهاجم خارجی خود، از سد تیم تازه صعود کرده الخلیج عبور کند.

در دقیقه دوم این مسابقه و روی اشتباه بزرگ جمال بن العمری، این سالم الدوسری ستاره خط میانی الهلال بود که با یک توپ ربایی با سنگربان الخلیج تک به تک شد. ضربه او را گلر میزبان مهار کرد اما اودیون ایگالو ستاره خط حمله الهلال با حضوری به موقع، به راحتی دروازه خالی را باز کرد و آبی های ریاض را پیش انداخت.

در دقیقه 25 اودیون ایگالو کنار خط عرضی زمین خودی صاحب توپ شد، با ارسالی دقیق و دیدنی و تعویض منطقه بازی، موسی مارگا را صاحب توپ کرد که از زمین خودی استارت زده بود. این بازیکن با استفاده از قدرت بدنی بالای خود، از سد مدافع حریف عبور کرد و با ضربه ای چیپ مانند به زیبایی دروازه الخلیج را باز کرد.

در پایان الهلال با همین 2 گل توانست از سد میزبان خود عبور کرده و نخستین 3 امتیاز فصل را از آن خود کند. نکته جالب اینکه آبی های ریاض برای سومین فصل متوالی و نهمین دوره از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، هفته اول را با ثبت کلین شیت به پایان رساندند.

1738672
1738673

دیدگاه‌ها