کد خبر : 1840780 | 06 شهریور 1401 ساعت 13:14 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

شرایط فجر نگذاشت به تیم ملی برسم

صادقی: هرطور گلری کنی بازهم انتقاد می‌کنند

دروازه‌بان ملوان می‌گوید هواداران نگران پست گلری در این فصل نباشند.

صادقی: هرطور گلری کنی بازهم انتقاد می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم نساجی و ملوان با نتیجه تساوی به اتمام رسید. ایمان صادقی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: دربی شمال بین دو تیم ریشه‌دار بود. تیم‌های ملوان و نساجی در کل ایران طرفدار دارند. جا دارد از تماشاگران نساجی  که اول بازی ملوان را تشویق کردند؛ تشکر کنم. اگر تماشاگران ما هم بودند؛ نساجی را تشویق می‌کردند. ما در شروع بازی خوب نبودیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم. با صحبت‌های آقای زارع و کادر فنی نقاط ضعف را پیدا کردیم و در نیمه دوم بهتر بودیم ولی با توجه به شرایط استادیوم و حضور تماشاگران نساجی آنها توانستند خوب ظاهر شوند. ما گل دوم را زدیم و خیلی زود عقب رفتیم و در ضد حمله گل خوردیم. بچ‌های ما کم تجربه‌تر از بچه‌های نساجی هستند وگرنه گل دوم را دریافت نمی‌کردیم و با سه امتیاز به خانه برمی‌گشتیم اما این را هم بگویم گرفتن سه امتیاز در مازندران برای تیم‌های بزرگ هم سخت است.

وی اضافه کرد: با مدیریت آقای نوری و زارع و همچنین با کمک هواداران، ما می‌توانیم در ادامه نتایج قابل قبولی بگیریم.

دروازه‌بان باتجربه ملوان که برای اولین بار در لیگ امسال در چارچوب دروازه این تیم قرار گرفت گفت: خدا را شکر امسال همانند سال‌های گذشته ملوان دو گلر خوب دارد، زیر نظر آقای حبیبی کار می‌کنیم و با اطمینان به هواداران می‌گویم که نگران پست گلری نباشند. سعی می‌کنم عملکرد خوبی نسبت به سال گذشته داشته باشم و هر سال تلاشم را  بیشتر می‌کنم. پارسال تمام تلاشم را کردم به تیم ملی دعوت شوم ولی به‌خاطر شرایط فجر این اتفاق نیفتاد. امیدوارم اول برای تیمم مثمرثمر باشم و بعد هم آمار فردی خوبی از خودم به جا بگذارم. خوشحالم که برای ملوان دوباره بازی می‌کنم‌. آن زمانی که از اینجا رفتم خوشایند نبود و دوست داشتم دوباره برگردم.

وی در مورد اینکه روی گل اول مقصر بود یا خیر توضیح داد: گزارشگر بازی گفت گل روی دفع ناقص گلر بوده ولی باید جای دروازه‌بان باشید تا متوجه شوید چه می‌گویم. درواز‌ه‌بان در آن لحظه کاری بهتر از آن نمی‌تواند انجام بدهد. اگر درون دروازه می‌ایستادم می‌گفتند چرا بیرون نیامده؟ اگر بیرون بیایی می‌گفتند چرا درون دروازه نایستاده، شاید در آن لحظه توپ زیر پای دفاع خودمان می‌افتاد، همش به آن لحظه برمی‌گردد. تصمیم به خروج گرفتم و به نظر من درست‌ترین کار بود؛ چون اگر بیرون نیایی و مهاجم در شش‌قدم توپ را گل کند؛ خیلی بدتر است ولی از کادرفنی کسی راجع به گل خوردن چیزی به من نگفت. در آن لحظه گل خوردن به فاصله، سرعت توپ و خیلی مسائل دیگر برمی‌گردد. من بدشانس بودم که توپ زیر پای کریم اسلامی افتاد. سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی اگر درون دروازه بودم کلین‌شیت کنم‌.
صادقی در پایان در مورد دیدار پیش رو با ذوب آهن افزود: ذوب آهن تیم بزرگ و قابل احترامی است. ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. بازی قبلی هم رفته بودیم که ببریم و روی غفلت گل خوردیم. تجربه جوانان ما در هر بازی بیشتر می‌شود و هواداران را به‌زودی خوشحال می‌کنیم و چه بهتر که بازی در زمین ما و با حضور هواداران است. امیدوارم اولین سه امتیاز را دشت کنیم.

دیدگاه‌ها