کد خبر : 1841009 | 07 شهریور 1401 ساعت 17:56 | 4.5K بازدید | 4 دیدگاه

باید اشتباهات فردی را کمتر کنیم

زارع: خوشحالیم فردا هواداران انزلی‌چی کنارمان هستند

سرمربی ملوان با تمجید از تیم رقیب خود در بازی فردا، ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران موفق شوند به نتیجه دلخواه دست یابند.

زارع: خوشحالیم فردا هواداران انزلی‌چی کنارمان هستند

به گزارش " ورزش سه"، ملوان در چهارمین هفته از لیگ برتر میزبان ذوب آهن است و امیدوار است با حضور و حمایت هواداران به نتیجه دلخواه دست یابد.

مازیار زارع در نشست خبری پیش از این بازی درباره شرایط تیم خود اینطور توضیح داد: با توجه به اینکه بعد از مدت‌ها فردا مقابل تماشاگران‌مان در انزلی بازی می‌کنیم، این مسئله خیلی برای ما امیدوارکننده است و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را به‌دست بیاوریم. مطمئناً در لیگ تمام بازی‌ها سختی خاص خودش را دارد. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و واقعاً مردانه بازی می‌کند. این تیم در بازی‌هایش کم موقعیت می‌دهد، اما ما محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه بازیکنان تیمش طی دیدارهای اخیر اشتباهات فردی زیادی داشته‌اند و راهکار آنها برای این موضوع چیست، اینطور توضیح داد: به هر حال واقعیت این است که در فوتبال اشتباهاتی به وجود نیاید گلی به ثمر نمی‌رسد؛ ما هم تمرین می‌کنیم که مشکلی از این بابت نداشته باشیم و روی نقاط ضعف خودمان کار می‌کنیم. باید تلاش کنیم که از گل‌های خودمان بهتر بتوانیم مراقبت کنیم و کمتر دچار اشتباهات فردی شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: اکبر ایمانی در اردو حضور دارد. محمود مطلق‌زاده به دلیل مشکل سربازی در این بازی حضور ندارد؛ اما به بازی بعدی می‌رسد. آرمین از ناحیه دنده دچار مصدومیت بود که برای این بازی مشکل خاصی ندارد.

ویدئو: 258746

دیدگاه‌ها