کد خبر : 1841020 | 07 شهریور 1401 ساعت 18:38 | 15K بازدید | 5 دیدگاه

کابوس اینتر؛ غیبت ستاره بلژیکی طولانی است؟

احتمال دارد روملو لوکاکو سه هفته از میادین دور مانده و بازی‌های مهم اینتر را از دست بدهد.

کابوس اینتر؛ غیبت ستاره بلژیکی طولانی است؟

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو از زمان بازگشت دوباره به اینتر در سه مسابقه تنها موفق به زدن یک گل شده و عملکرد فوق العاده‌ای در لباس این تیم نداشته است. اما او در جریان تمرینات روز یک‌شنبه اینتر از ناحیه ران پای چپ آسیب دید و این بازیکن قطعا در مسابقه فردا شب تیمش مقابل کرمونزه غایب خواهد بود. ستاره بلژیکی اینتر امروز تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت، اما بر اساس ادعای نشریه گزارش گاتزتا دلااسپورت، او دربی روز شنبه دلامدونینا را از دست خواهد داد و حضور این ستاره بلژیکی در اولین بازی نراتزوری در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

1739863

غیبت لوکاکو در دربی برابر میلان 99 درصد قطعی شده و گرچه خود این بازیکن به هر ترتیبی می‌خواهد در میدان حضور یابد، اما سیمونه اینزاگی قصد ندارد در مورد این بازیکن ریسک کند و حتی بعید است نام او در لیست بازیکنان قرار گیرد. سرمربی ایتالیایی اینتر امیدوار است که لوکاکو قبل از تعطیلات 25 سپتامبر به میادین بازگردد.

اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن است لوکاکو فقط بازی مقابل کرمونزه، میلان و شاید بایرن مونیخ را از دست بدهد و برای دیدار با تورینو، ویکتوریا پلژن و اودینزه قادر به حضور در میدان باشد. اما این احتمال وجود دارد که روملو لوکاکو تا 20 روز از میادین دور باشد و در صورت رخ دادن این اتفاق، او تمام بازی‌های باقی‌مانده قبل از تعطیلات مسابقات ملی را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها