کد خبر : 1841124 | 08 شهریور 1401 ساعت 12:26 | 35.3K بازدید | 4 دیدگاه

رییس جدید در محاصره مدیران قرمز و آبی (عکس)

یکی از چالش‌های بزرگ مهدی تاج جلب اعتماد توده طرفداران پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

رییس جدید در محاصره مدیران قرمز و آبی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال که با پیروزی قاطعانه مهدی تاج همراه با بود، او در میان دست‌هایی که برای تبریک جلوی رویش می‌آمدند، با جملاتی از سوی مصطفی آجورلو و رضا درویش مواجه شد که انتخابش به عنوان رییس جدید فدراسیون را تبریک می‌گفتند.

درویش که خود برای عضویت هیئت رییسه فدراسیون فوتبال کاندیدا شده و آجورلو که در دوره قبلی یکی از اضلاع انتخابات ریاست فدراسیون بود، در این ملاقات کوتاه برای لحظاتی با تاج صحبت کردند.

رییس جدید فدراسیون که ید طولایی در مدیریت فوتبال دارد و عضویت در هیئت مدیره باشگاه‌ها را هم تجربه کرده، چالش بزرگی در برخورد با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهد داشت‌.

در سالهای گذشته توده طرفداران استقلال و پرسپولیس، اعتماد عمومی خود به فوتبال ملی و فدراسیون را تا حدی از دست داده‌اند و همین موضوع عدم همراهی آنها در عرصه فوتبال ملی را هم به دنبال داشته و حالا ماموریت تاج بازگرداندن این اعتماد و همراهی خواهد بود.

در صورتی که تاج موفق شود چهره یک رییس فدراسیون بی طرف را در بین گروه‌های میانه‌رو هواداری ایجاد کند و با مدیران دو باشگاه نیز تعامل داشته باشد، شاید نیمی از راه جلب نظر طرفداران فوتبال را هم رفته باشد.

عکس از امیرحسین خیرخواه

ویدئو: 258847

دیدگاه‌ها