کد خبر : 1841191 | 08 شهریور 1401 ساعت 17:48 | 20.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای قهرمانی دارند اما ۱۴ دقیقه وقت تلف کردند؛

مجیدی: امسال هم اتفاقات خوبی رقم می‌زنیم

میثم مجیدی، کاپیتان آلومینیوم می‌گوید قرعه سخت این تیم در نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دخیل بوده است.

مجیدی: امسال هم اتفاقات خوبی رقم می‌زنیم

به گزارش ورزش سه، میثم مجیدی در حاشیه تمرین روز گذشته آلومینیوم گفت: سه هفته از بازی‌ها گذشته و تیم ما شرایط خوبی دارد‌. معمولا در چهار، پنج هفته اول تیم‌ها تحت تاثیر بدنسازی سنگینی که کرده‌اند، هستند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

او با اشاره به بازی با پرسپولیس افزود: ما فوتبال خوبی انجام می‌دهیم و خدا را شکر کم کم به مرز آمادگی می‌رسیم. در بازی اول با هوادار مستحق باخت نبودیم و می‌توانستیم ببریم ولی متاسفانه توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. هفته دوم در آبادان با آن شرایط آب و هوایی سخت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و هفته قبل هم برابر پرسپولیس تیم ما سوار بازی بود و من تا به حال ندیده بودم که تیمی که ادعای قهرمانی در لیگ ایران دارد، ۱۳-۱۴ دقیقه وقت تلف کند و دنبال سه امتیاز باشد. خدا را شکر این‌قدر قوی هستیم که تیم‌ها چنین بازی‌ای را مقابل ما انجام می‌دهند.

مجیدی در خصوص دیدار هفته چهارم آلومینیوم با مس رفسنجان گفت: امیدوارم که بتوانیم در بازی با مس رفسنجان، باخت مقابل پرسپولیس را جبران کنیم. من از هواداران خواهش دارم از این تیم حمایت کنند؛ این تیم جوان است و نیاز به حمایت دارد. مطمئن باشید در طول فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و همان‌طور که پارسال به فینال جام حذفی رفتیم، امسال هم اتفاقات خوبی رقم می‌زنیم.

کاپیتان آلومینیوم با اشاره به قرعه سخت آلومینیوم در ابتدای لیگ بیان کرد: قطعا قرعه هم در نتایج دخیل است؛ بازی مقابل تیم‌های قدرتمند سخت است ولی انگیزه بالایی داریم که برابر این تیم‌ها هم مثل پرسپولیس، بازی خوبی انجام بدهیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در طول بازی یک یا دو موقعیت داشت که یکی را گل کرد اما ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه شانس یاری نکرد. مطمئنا در بازی با رفسنجان هم به روند خودمان ادامه می‌دهیم و برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم.

مجیدی عنوان کرد: قرعه سختی به ما خورده و هواداران باید کنارمان باشند و ما را تنها نگذارند. متاسفانه در این سه هفته تماشاگران به دلیل محرومیت و کرونا کنار ما نبودند؛ ما خیلی روی حمایت این عزیزان حساب کردیم.

او در پایان گفت: مطمئنا ما در تمام بازی‌ها با همه وجود بازی می‌کنیم و برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم؛ گرفتن امتیاز مقابل تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس شیرین‌تر از تیم‌های متوسط است.

دیدگاه‌ها