کد خبر : 1841691 | 11 شهریور 1401 ساعت 13:17 | 47.4K بازدید | 7 دیدگاه

نورمحمدی: با یک برد چند پله صعود می‌کنیم

یک تیم لول بالا و گردن‌کلفت در لیگ برتر!

مدافع ذوب آهن می‌گوید با توجه به قرعه سخت این تیم کسب چهار امتیاز در چهار بازی نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

یک تیم لول بالا و گردن‌کلفت در لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر در انزلی به مصاف ملوان رفت و برای چهارمین هفته متوالی با نتیجه مساوی زمین را ترک کرد. حامد نورمحمدی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم اما با توجه به اینکه بیرون از خانه بازی می‌کردیم مساوی هم نتیجه بدی نبود. اگر بازی را به دو بخش تقسیم کنیم در نیمه اول ملوان با توجه به حضور هوادارانش در استادیوم و حمایت خوب آن‌ها، عملکرد بهتری داشت و توانست مقداری تیم ما را تحت فشار قرار بدهد اما ما در بهترین زمان ممکن پنالتی گرفتیم و گل زدیم.

او ادامه داد: متاسفانه در اوایل نیمه دوم تمرکز کافی نداشتیم و گل مساوی را دریافت کردیم اما پس از آن به طور کامل بازی را در دست گرفتیم. به هر حال باید در نظر بگیریم که حریف، حمایت همه جانبه هواداران‌ خود را داشت و بازی سختی برای ما بود؛ با این شرایط فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

بازیکن ذوب آهن در مورد حواشی این بازی و اعتراض ملوان به قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: از نظر من داوری مشکلی نداشت و اگر ملوانی‌ها هم فیلم بازی را ببینند متوجه می‌شوند که آن صحنه پنالتی بود اما آن لحظه احساس کردند که در حق‌شان اجحاف شده است و به همین دلیل بازی به حاشیه رفت. فکر می‌کنم مشکل خاصی از سمت داوری نبود اما تماشاچی‌ها بعد از پنالتی فشار آوردند و تمام سوت‌ها به سمت ملوان چرخید.

او درباره چهار مساوی متوالی در چهار هفته اول لیگ توضیح داد: ما قرعه سختی داریم و در پنج هفته اول چهار بازی سخت به ما خورده است. البته در بازی با تراکتور تا دقیقه ۹۷ جلو بودیم اما متاسفانه گل مساوی را خوردیم و نتوانستیم پیروزی  را حفظ کنیم. فکر می‌کنم از پنج هفته اول که بگذریم شرایط‌ بهتر و متفاوت‌تر می‌شود. مقابل تیم‌های مدعی کسب یک امتیاز هم خوب است و شاید این امتیازات الان مورد توجه قرار نگیرد ولی قطعا در آینده این تک امتیازها هم به چشم می‌آید.

وی افزود: ما سال قبل چنین بازی‌هایی را می‌باختیم و بعدها که با خودمان حساب و کتاب کردیم دیدیم اگر مساوی می‌کردیم چقدر به نفع‌مان می‌شد. نباید به شرایط فعلی نگاه کنیم و باید ببینیم آخر فصل این تک امتیازها در جدول چقدر کمک‌ می‌کند. قطعا بعد از یک برد این امتیازات هم به چشم می‌آیند و خوشبختانه شرایط جدول هم طوری است که با یک برد می‌توانیم چند پله صعود کنیم.

نورمحمدی درباره درخشش و عملکرد خوبش در ۳۶ سالگی گفت: فکر می‌کنم این فصل هم من و هم تیم شرایط خوبی داشتیم و هر کسی بازی‌های ما را دیده باشد اذعان دارد که تیم گردن کلفتی داریم. فکر می‌کنم کار تیمی روی عملکرد فردی من هم تاثیر گذاشته و خوشبختانه خوب شروع کرده‌ام و امیدوارم تداوم داشته باشد. وقتی شما در لول بالایی بازی می‌کنید حفظ یک روند خوب کار سختی است اما من تلاش می‌کنم که هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی این رویه ادامه داشته باشد.

نورمحمدی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند تا چند سال دیگر بتواند بازی کند گفت: زمانی که سن بالا می‌رود عملکرد فردی اهمیت زیادی پیدا می‌کند و شرایط مشخص نیست. باید بازی به بازی پیش بروم و امیدوارم بتوانم آمادگی ام را حفظ کنم؛ قطعا تا جایی که بتوانم و شرایط بدنی‌ام اجازه بدهد ادامه می‌دهم.

وی در پایان درباره دیدار هفته آینده مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان همیشه جزو تیم‌های خوب و مدعی لیگ است و بازی با این تیم همیشه سخت خواهد بود. فصل قبل در نیم فصل اول سپاهان در اوج بود و پس از سه برد متوالی، ما توانستیم این تیم را شکست بدهیم؛ امسال هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که همین اتفاق رخ بدهد. ذوب آهن همیشه برابر تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشته و امیدوارم که در این بازی هم همین این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها