کد خبر : 1841879 | 12 شهریور 1401 ساعت 16:30 | 37.3K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش منفی به حذف پرچم اسپانیا از عکس گواردیولا

مدتی است که پرچم اسپانیا روی عکس پپ گواردیولا در وبسایت باشگاه منچسترسیتی دیده نمی شود و همین مساله حساسیت‌هایی را در اسپانیا به همراه داشته است.

واکنش منفی به حذف پرچم اسپانیا از عکس گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شروعی خوب در فصل جدید داشته و پس از پنج هفته با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد. سیتی تنها برابر نیوکسل امتیاز از دست داد و متوقف شد. تیم تحت هدایت پپ گواردیولا، از سال 2016 تاکنون توانسته چهار بار قهرمان لیگ برتر شود و فصل جاری نیز مدعی شماره یک است.

1741453

امروز نشریه اسپانیایی مارکا موردی عجیب در این باشگاه را بازتاب داد. در وبسایت باشگاه منچسترسیتی، روی عکس تمامی بازیکنان باشگاه، پرچم کشورشان نیز به چشم می خورد ولی در عکس پپ گواردیولا پرچم اسپانیا دیده نمی شود. کارلوس ویسِنس و ریچارد رایت، دستیاران پپ، نیز شرایط مشابهی دارند. ویسِنس اسپانیایی و رایت انگلیسی است. اما روی عکس دیگر دستیاران پپ پرچم کشورشان دیده می شود.

پپ گواردیولا اهل کاتالونیاست و همیشه از استقلال‌طلبی این ایالت دفاع کرده است. او چند سال پیش تلاش های سیاسی آشکاری برای استقلال کاتالونیا از اسپانیا نیز انجام داد. مساله‌ای که حالا باعث شده مارکا روی نبودن پرچم اسپانیا در عکس پپ گواردیولا حساس شود.

دیدگاه‌ها