کد خبر : 1842057 | 13 شهریور 1401 ساعت 14:00 | 7.2K بازدید | 10 دیدگاه

کاش در دربی اصفهان هم تماشاگران خانم حضور داشتند

نوری: به دنبال برد مقابل سپاهان هستیم

مربی ذوب آهن در آستانه دربی اصفهان و در شرایطی که تجربه بازی در تیم سپاهان را در کارنامه دارد، از امیدواری‌اش برای اولین برد فصل می‌گوید.

 نوری: به دنبال برد مقابل سپاهان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن فردا در فولادشهر به مصاف سپاهان خواهد رفت و امیدوار است به اولین برد فصل خود بعد از چهار تساوی دست یابد. محمد نوری که اولین تجربه مربیگری‌اش را در ذوب آهن و در کنار اعضای فنی مهدی تارتار پشت سر می‌گذارد، درباره وضعیت تیمش می‌گوید: وضعیت تیم خوب است، تمرینات خوب و منظمی را در طول هفته برگزار کردیم و روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کردیم. آماده این بازی هستیم و به امید خدا می‌رویم مقابل تیم خوب سپاهان که هم بازیکنان با کیفیتی دارد و هم از کادرفنی با دانشی برخوردار است با دست پر از زمین خارج شویم و سه امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم. در کنار نتیجه امیدوارم بازی زیبایی را هم شاهد باشیم و فوتبالدوستان اصفهانی و کل مردم ایران از این دیدار لذت ببرند.

وی در مورد نتایج ذوب آهن در دیدارهای گذشته گفت: ما بدترین قرعه ممکن را برای شروع فصل داشتیم و چهار تیم از 5 تیم هفته‌های ابتدایی فصل پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ هستند که بودجه خوبی برای نقل و انتقالات داشتند و از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند، یک تیم دیگر هم ملوان است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و در خانه خیلی سخت امتیاز می‌دهد. ما در بازی اخیر مقابل ملوان شایسته برد بودیم و با بدشانسی 3 امتیاز را کسب نکردیم ولی همین مساوی هم در انزلی کار کوچکی نیست، این تیم در خانه یقه تیم‌های قدرتمند را خواهد گرفت.

مربی ذوب آهن در رابطه با اینکه 4 تساوی پیاپی فشاری را روی این تیم ایجاد می‌کند یا نه، گفت: نباید از تیمی مثل ذوب آهن انتظاری فراتر از حد معقول داشت. تیم ما بودجه محدودی دارد و از لحاظ هزینه در نیمه دوم جدول هستیم، باید با توجه به بضاعتی که داریم سنجیده شویم. ما در پنجره تابستانی چند مهره کلیدی خودمان را از دست دادیم برخی بازیکنان‌ کلیدی ما هم مصدوم شدند و در این شرایط هم نتایج خوبی کسب کردیم، همانطور که گفتم شروع ما در لیگ با دشوارترین بازی‌های ممکن همراه بود. به هر حال امیدوارم دربی اصفهان همانطور که گفتم با برد ما همراه باشد و با پیروزی در این بازی مهم هم از لحاظ امتیازی در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم و هم شرایط روحی تیم ما بهبود پیدا کند.

1741859

نوری در مورد مصدومیت طولانی مدت سعید باقرپسند و جذب دارکو بیدوف به جای او توضیح داد:‌ سعید باقرپسند بازیکن مهمی برای ما بوده و هست، مصدومیت او هم برای خودش و هم برای تیم بدشانسی بزرگی بود، امیدوارم هرچه سریعتر به میادین برگردد. ما هم با توجه به اینکه در خط حمله احساس نیاز می‌کردیم یک مهاجم با سابقه بازی در ذوب آهن و آشنا با جو این تیم را به خدمت گرفتیم. دارکو فکر می‌کنم بتواند مهره مفیدی برای تیم باشد. باشگاه در تلاش است مجوز بازی او را برای دربی بگیرد و اگر این اتفاق افتاد نامش به فهرست اضافه می‌شود و در صورت صلاحدید آقای تارتار از او استفاده خواهد شد.

وی در مورد اینکه این هفته در دربی اصفهان به مصاف تیم سابق خودش می‌روند هم گفت: بله سپاهان تیم سابق من است که دوران خوبی در این تیم داشتم و دو جام قهرمانی بالای سر بردم. استارت من در لیگ برتر به نوعی با این تیم بود. هواداران این تیم همیشه به من لطف داشتند و من هم برای آنها احترام زیادی قائل هستم، امیدوارم به جز بازی مقابل ذوب آهن در سایر دیدارها موفق باشند.

مربی ذوب آهن در پایان با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در دیدارهای استقلال و پرسپولیس و میسر نشدن این شرایط در اصفهان برای بانوان گفت: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اتفاق خوبی بود که در بازی‌های استقلال و پرسپولیس رخ داد و از این بابت خوشحالم. ای کاش مسئولان کمی مساعدت می‌کردند تا در اصفهان و دربی جذاب سپاهان و ذوب آهن هم بانوان بتوانند بازی را از نزدیک ببینند. هم سپاهان و هم ذوب آهن هواداران خانم زیادی دارند که دوست دارند بازی ها را از نزدیک ببیند. می‌شد یک بخش از سکوهای فولادشهر را به آنها اختصاص داد ولی متاسفانه نشد و امیدوارم به زودی این اتفاق را در اصفهان هم شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها