کد خبر : 1842082 | 13 شهریور 1401 ساعت 16:47 | 10.3K بازدید | 13 دیدگاه

تکرار گلزنی به تراکتور، هدف هافبک ایرالکو (عکس)

هافبک آلومینیوم اراک امیدوار است شانس گلزنی دوباره مقابل تراکتور را به دست بیاورد.

تکرار گلزنی به تراکتور، هدف هافبک ایرالکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی به استقبال دیدار فردا مقابل تراکتور می‌رود که امیدوار است روند خوب خود برابر سرخ‌پوشان تبریزی را برای سومین فصل پیاپی ادامه بدهد و نتیجه قابل قبولی در کنار هواداران‌اش به دست بیاورد که در این بین، حضور نفراتی مثل محمود قائدرحمتی که سابقه گلزنی برابر تراکتور را دارند، می‌تواند اتفاق مهمی برای اراکی‌ها باشد.

قربان بردیف، سرمربی تراکتور در صحبت‌های قبل از دیدار مقابل آلومینیوم به تمجید از هافبک‌های تکنیکی و خلاق آلومینیوم پرداخت و اشاره کرد آنها در موقعیت‌سازی نیز کمک می‌کنند که در این بین، محمود قائدرحمتی توانسته در تقابل‌های گذشته خود برابر این تیم گلزنی داشته باشد.

قائد رحمتی که مثل فصل گذشته با آلومینیوم مقابل تراکتور قرار می‌گیرد، در گذشته سابقه گلزنی برابر این تیم را در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز داشته  و حالا نیز امیدوار است این کار را در اراک تکرار کند و بتواند نخستین گل فصل‌اش را به ثمر رساند.

شماره ۱۰ ایرالکو که سال گذشته در پست هافبک دفاعی دو گل سه امتیازی مقابل صنعت نفت و فجر سپاسی برای آلومینیوم به ثمر رسانده بود، در این فصل جزو نفراتی بوده که بیشترین شوت را به سمت دروازه حریفان‌شان زده و حالا هم این انگیزه را دارد تا در تقابل دوباره برابر تراکتور یک گل بزند.

دیدگاه‌ها