کد خبر : 1842232 | 14 شهریور 1401 ساعت 17:23 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

از نظر فوتبالی باید خیبر را می‌بردیم؛

رجب‌زاده: اشتباه داور واقعا برایم عجیب بود

سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز نسبت به عملکرد داور مسابقه در دیدار تیمش برابر خیبرخرم آباد معترض است.

رجب‌زاده: اشتباه داور واقعا برایم عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده، سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی، در گفتگویی با ورزش سه،  درباره نمایش تیمش در دو هفته ابتدایی که با دو تساوی مقابل ون پارس در اصفهان و سپس خیبر در شیراز همراه شده این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: تیم ما پوست‌اندازی کرده است. تعدادی از بچه‌ها از سال قبل هستند ولی نزدیک هفتاد تا هشتاد درصد تیم تغییر کرده است. به نظرم در دو هفته ابتدایی روند رو به رشدی داشته‌ایم. به هر حال بازی‌های اول هم نفس‌گیر است و تا بازیکن به شرایط مسابقه بیاید، چند هفته طول می‌کشد. معمولا بازی‌های ابتدایی جذاب از آب درنمی‌آیند. البته از بچه‌هایم راضی هستم و روند رو به رشدی داشته‌اند.
مهدی رجب‌زاده، در واکنش به عملکرد داوران در دو هفته ابتدایی بیان کرد: در این دو هفته ما از سوت‌های داوران متضرر شدیم. در بازی با ون پارس توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن حریف خورد که دست هم در حالت طبیعی قرار نداشت. به  این صحنه اصلا ما اعتراضی نکردیم، ولی در بازی با خیبر اتفاقات عجیب و و غریبی افتاد و گل سالم ما را قبول نکردند. دو صحنه پنالتی مشکوک هم وجود داشت که داور هیچ واکنشی به این صحنه‌ها نداشت! یک صحنه در نیمه اول، مهاجم ما را در محوطه جریمه هل دادند و در یک صحنه هم گل صحیح ما را در موقعیتی که بازی یک بر صفر به  سود ما بود، آفساید اعلام کردند که واقعا برایم عجیب بود. بازی اگر دو هیچ می‌شد، سه امتیاز در شیراز می‌ماند. جالب اینکه داور تمام برخوردها و درگیری‌ها را به تیم میهمان می‌داد. من واقعا از سوت‌های داور کلافه شده بودم و نمی‌دانم کمک داور چطور و با چه استدلالی  پرچم زد و گل سالم ما را آفساید گرفت. اصلا اشتباهی که انجام شد صحنه سختی نبود. امیدوارم داوران که قشر زحمتکش و قابل احترامی هستند، تمرکز بیشتری داشته باشند. 
سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی ادامه داد: می‌دانم داوران تمام تلاش‌شان را می‌کنند ولی خواهش می‌کنم تحت تاثیر حواشی و داد و بیدادهای کنار زمین قرار نگیرند. این یک معضل بزرگ شده است. واقعا ما این هفته متضرر شدیم و با این روال زحمات شبانه‌روزی یک مجموعه نه فقط تیم فجر بلکه همه تیم‌ها، ممکن است از بین برود و واقعا به  تیم ها فشار وارد می‌کند. به نظرم باید تیم داوری قوی‌تری برای بازی فجر و خیبر انتخاب می‌شد و از کمیته داوران خواهش می‌کنم با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب داوران عمل کنند.
از رجب‌زاده درباره کیفیت مسابقات لیگ دسته اول طی دو هفته گذشته پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد: امسال به نظرم هفت هشت تیم نزدیک به هم و خوب هستند. در نقل و انتقالات خوب عمل کرده‌اند. به نظرم امسال نسبت به  پارسال لیگ یک سخت‌تر است و تیم‌ها جان‌دارتر شده‌اند. تیم ما هم شرایط خوبی دارد و رو به رشد هستیم. جناب مفتاحی، مدیر عامل محترم و همه ارکان باشگاه تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا ما با آرامش در مسابقات شرکت کنیم و پشتیبانی‌های مورد نیاز را انجام می‌دهند. شرایط تیم از نظر من با وجود اضافه شدن 17 بازیکن جدید راضی کننده است ولی یک سری ایراد داریم که باید رفع کنیم. 
کاپیتان سابق فجر درباره اینکه فجر سپاسی با چه هدفی در مسابقات شرکت دارد، اضافه کرد: اول فصل صحبتی که ما داشتیم درباره یک برنامه بلندمدت صحبت کردیم. به هر حال یک سری تغییرات انجام شده که نیاز به صبر و حوصله هست. نمی‌توان یک شبه معجزه کرد. با تمام این‌ها شرایط خوب است و تمام تلاش‌مان این است که هر چه زودتر تیمی مدعی و قوی داشته باشیم. به نظرم مربی‌ای که قول صعود بدهد مربی حرفه‌ای نیست ولی قول داده‌ام که تیمی منسجم و قوی داشته باشیم که در میان مدعیان باشد.

دیدگاه‌ها