کد خبر : 1842547 | 16 شهریور 1401 ساعت 11:18 | 8.6K بازدید | 9 دیدگاه

فوتبال چشم‌نوازی را به نمایش گذاشتیم

دهقانی: هواداران برابر پرسپولیس از ما حمایت کنند

هافبک نفت مسجدسلیمان می‌گوید این تیم با درایت مهاجری مسیر خوبی را طی می‌کند.

دهقانی: هواداران برابر پرسپولیس از ما حمایت کنند

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان موفق شد مقابل همتای آبادانی خود کامبک بزند و پیروز از خانه حریف خارج شود. رضا دهقانی در این مورد به خبرنگار ما گفت: روی یک اشتباه غافلگیر شدیم و گل خوردیم ولی سریع به بازی برگشتیم. بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و راحت همدیگر را در زمین پیدا می‌کردیم. فوتبال چشم‌نوازی به نمایش گذاشتیم. یک مقدار از لحاظ بدنی به مشکل خورده بودیم. هوا خیلی بد بود و نتوانستیم تمام آن‌چه را که باید پیاده کنیم، اما خدا را شکر توانستیم کامبک بزنیم.

او در مورد گلزنی ادامه داد: من هم توانستم کمک کوچکی بکنم تا پیروز بازی شویم و مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم.

این بازیکن در مورد جو ورزشگاه تختی آبادان عنوان کرد: جو خوبی بود اما تعداد هواداران زیاد نبود. برای صنعت نفت آبادان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

دهقانی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در مورد بازی با این تیم در هفته ششم افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و ما در تمام بازی‌ها برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. امسال تیم خیلی خوبی جمع کرده‌ایم و فکر می‌کنم از لحاظ فنی و فوتبالی یک تیم بسیار خوب هستیم. با درایت آقای مهاجری حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و با تمام وجود می‌جنگیم. از هواداران می‌خواهم این هفته از ما حمایت کنند تا بتوانیم دسته پر از زمین بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها