کد خبر : 1842858 | 18 شهریور 1401 ساعت 17:51 | 11K بازدید | 21 دیدگاه

سه کلین‌شیت مهم گلر با تجربه

مقاومت 300 دقیقه‌ای حقیقی مقابل استقلال می‌شکند؟

علیرضا حقیقی در 300 دقیقه گذشته که برابر استقلال به میدان رفته، دروازه خود را بسته نگه داشته است.

مقاومت 300 دقیقه‌ای حقیقی مقابل استقلال می‌شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، تمامی مسابقات هفته ششم رقابت های لیگ برتر، فردا برگزار می شود و در یکی از این دیدارها، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نساجی می رود. ورزشگاهی که آبی ها در 2 تقابل قبلی با قائمشهری ها، در آنجا موفق به کسب پیروزی نشده اند.

تقابل استقلال و نساجی یادآور مسابقه مهم فصل گذشته دو تیم در رقابت های جام حذفی است. جایی که تیم ساکت الهامی توانست با پیروزی برابر آبی های پایتخت، راهی دیدار نیمه نهایی شده و در نهایت نیز جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

نکته جالب درباره دیدارهای استقلال و نساجی این است که آبی پوشان طی 300 دقیقه گذشته موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشده اند و این آمار منفی برای آنها محسوب می شود.

در دیدار رفت 2 تیم از لیگ بیست و یکم، استقلال در استادیوم آزادی برابر نساجی با تساوی بدون گل متوقف شد. مسابقه برگشت نیز با همین نتیجه به پایان رسید و در دیدار جام حذفی و در استادیوم آزادی که تا دقیقه 120 نیز ادامه یافت، باز هم دو تیم گلی را به ثمر نرساندند تا اینکه نساجی در ضربات پنالتی برنده از زمین خارج شد.

با احتساب 2 دیدار 90 دقیقه ای لیگ برتر و 120 دقیقه مصاف در جام حذفی، استقلال طی 300 دقیقه گذشته موفق به باز کردن دروازه نساجی نشده که در تمام این دقایق، علیرضا حقیقی سنگربان با تجربه نساجی درون قفس توری این تیم حضور داشته بود.

داستان زمانی جالب می شود که بدانیم علیرضا حقیقی تا پیش از دیدار رفت سال قبل، هرگز نتوانسته بود دروازه اش را برابر استقلال بسته نگه دارد اما طی سه دیدار اخیر، رکورد 300 دقیقه کلین شیت را برابر قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران از خود به جا گذاشت.

حالا و در شرایطی که تیم ساپینتو در 2 دیدار قبلی خود برابر نفت مسجدسلیمان و پیکان به 2 تساوی بدون گل رسیده، آبی ها علاقه ای به تداوم رکورد حقیقی نداشته و امیدوار به باز کردن دروازه نساجی هستند.

دیدگاه‌ها