کد خبر : 1842989 | 19 شهریور 1401 ساعت 15:34 | 49.9K بازدید | 2 دیدگاه

توافق برای حضور در لیگ برتر روسیه؛

اختصاصی؛ معرفی لژیونر جدید والیبال ایران

امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در فصل پیش رو برای باشگاه اورال اوفا در لیگ برتر روسیه بازی خواهد کرد.

اختصاصی؛ معرفی لژیونر جدید والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا از هفته دوم لیگ ملت‌ها بود که امیرحسین اسفندیار به شکل کامل وارد ترکیب شروع کننده تیم ملی ایران شد و از همان موقع هم بود که تیم ملی با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه شد.‌ بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۹ که رفته رفته نشان داده که از چه قابلیت های فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

نمایش های خیره کننده امیرحسین اسفندیار در هفته سوم لیگ ملت‌ها نیز ادامه داشت و او در جریان پیروزی مهم و سرنوشت‌ساز ایران مقابل صربستان که منجر به صعود ما به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شد، عملکردی تعیین کننده داشت.

اگرچه تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی جهان با شکست مقابل برزیل از دور رقابت ها کنار رفت اما اسفندیار در این تورنمنت نیز عملکرد بدی نداشت و هرگاه که به میدان رفت تاثیرگذار ظاهر شد.  

همین عملکرد ستاره جوان والیبال ایران در دو ماه اخیر باعث شد که چند باشگاه اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه حاکی از آن است که او با باشگاه اورال اوفا در لیگ برتر روسیه به توافق رسیده است. اسفندیار به زودی راهی کشور روسیه خواهد شد تا قرارداد خود را با باشگاه اورال امضا کند. گفتنی است اکثر بازیکنان باشگاه اهل روسیه‌ای هستند و اسفندیار جزو معدود بازیکنان غیر روس این تیم محسوب می شود.

دیدگاه‌ها