کد خبر : 1843188 | 20 شهریور 1401 ساعت 13:02 | 16.8K بازدید | 5 دیدگاه

تشکر از اسکوچیچ و آرزوی کار با کی‌روش

جلالی: مدیون دعاهای آن فرد عزیز هستم

مدافع چپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.

جلالی: مدیون دعاهای آن فرد عزیز هستم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی که امسال را برخلاف سال گذشته متفاوت شروع کرد. او  علاوه بر انجام درست وظایف دفاعی به خط حمله نیز کمک کرد تا در دو سه بازی از نظر آمار در میان بهترین بازیکنان زمین قرار بگیرد و بتواند دوباره نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کند.این بازیکن که در زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده بود حالا کی روش را هم متقاعد کرده است.
گفتگوی خبرنگار ما با مدافع ملی پوش استقلال را در زیر بخوانید:

*در ابتدا در مورد برد روز گذشته استقلال با نتیجه ۳ بر یک مقابل نساجی صحبت کن؟

با برد پرگل دیروز به حریفان خیلی چیزها را ثابت کردیم. خوشحالم که استقلال بعد از دو هفته عدم نتیجه گیری توانست به پیروزی برسد. مطمئناً ما تیم بزرگی هستیم و از عنوان قهرمانی دفاع می‌کنیم و اگر هم در یکی دو بازی نتایج دلخواه  را نگرفتیم باید به حساب اتفاقات فوتبال گذاشت ولی از این به بعد شما استقلال پر قدرت تری را خواهید دید. برد مقابل نساجی قبل از تعطیلات بسیار به موقع بود.

*چرا بعد از چند بازی که فیکس بودید در بازی دیروز در ترکیب قرار نداشتید؟

نظر آقای ساپینتو بود و من هم یاد گرفتم که همیشه به نظر مربیانم احترام بگذارم. هر موقع در زمین باشم بهترین خودم را ارائه می‌دهم و اگر روی نیمکت باشم برای موفقیت تیمم دعا می کنم.

*در مورد حضور بانوان در آزادی چه نظری دارید؟

ما بهترین هواداران را داریم. تشویق های آنها جوری به ما روحیه می دهد که دلمان می‌خواهد فقط با بردن خوشحالشان کنیم و هیچ چیزی جز این ما را قانع نمی کند. در مورد حضور بانوان هم باید بگویم خیلی خوشحالم که آن ها هم می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک و روی سکوها تماشا کنند. امیدوارم که این موضوع تداوم داشته باشد.

*استقلال در رده سوم قرار دارد می‌توانید خودتان را به صدر برسانید؟

هفته های اول است و هنوز چیزی مشخص نیست. امسال تمام تیم ها قدر هستند ولی ما بازی به بازی پیش می رویم ولی مطمئن باشید که به زودی صدرنشین می شویم زیرا جایگاه واقعی ما است‌.

*کمی در خصوص شرح وظایفت در زمین توضیح بده؟

چون بازیکن رونده هستم از من می‌خواهند که بیشتر نفوذ کنم. اما در زمان دفاع هم وظیفه ام را انجام می‌دهم و اگر نیاز باشد که به خط حمله اضافه شوم این کار را انجام می‌دهم و در حملات شرکت می‌کنم. ۴ پاس گل صد در صد دادم که اگر بچه ها در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند الان شرایط هم برای من و هم برای استقلال بهتر بود.

*ساختار دفاعی استقلال هم شکل بهتری دارد.  به عنوان یک مدافع چه نظری داری؟

اگر اوایل گل دریافت می کردیم به خاطر این بود که هنوز خیلی هماهنگ نبودیم. ساختار دفاعی ما خوب است و سال گذشته کمترین گل خورده را داشتیم. سعی می کنیم این آمار را حفظ کنیم و علاوه بر اینکه دروازه را بسته نگه می داریم بتوانیم گل های زیادی هم بزنیم. ما بهترین مهاجمان را داریم و همانطور که مشاهده می کنید روز به روز بچه ها هماهنگ تر می شوند‌

*در خصوص عملکرد ساپینتو و کار کردن با او بگویید؟

آقای ساپینتو مربی بزرگی است. به هر حال او خارجی است و باید زمان داد‌. بازی به بازی بهتر می‌شویم و این از آمار و ارقام و عملکرد تیم کاملا مشخص است. از اعتمادی که ایشان به من دارد تشکر می کنم و روز گذشته در ورزشگاه بارها مورد تشویق هواداران قرار گرفت‌.

*در آخر به تیم ملی بپردازیم شما هم در لیست نهایی قرار دارید.

اول از همه بگویم که برای آقای اسکوچیچ آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. کارنامه آقای کی روش  ثابت شده است. خیلی دوست دارم که با ایشان کار کنم زیرا مربی بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی است که کار کنار  ایشان را تجربه کند. من سرباز تیم ملی هستم و تا آخرین لحظه می جنگم و به تیم ملی کشورم کمک می کنم. من اگر اینجا هستم مدیون دعا های مادر بزرگم هستم و از خدا می خواهم همیشه سایه اش را بالای سرم نگه دارد.

دیدگاه‌ها