کد خبر : 1843202 | 20 شهریور 1401 ساعت 14:09 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

نتیجه گرفتن نساجی کمی صبر می‌خواهد؛

زامهران: پنالتی عارف غلامی محرز بود

هافبک نساجی مازندران گفت می‌گوید خطای عارف غلامی روی او به درستی پنالتی تشخیص داده شده است.

زامهران: پنالتی عارف غلامی محرز بود

فرزاد زامهران هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگویی با "ورزش سه" در خصوص دیدار با استقلال تهران گفت: بازی بسیار حساسی برای هر دو تیم بود ولی متاسفانه توپ برای ما نچرخید و روز ما نبود. استقلال برای حضور در کورس بالای جدول می‌جنگید و بازیکنان ما هم برای استمرار برد هفته پیش با تمام توان به زمین آمده بودند.
او افزود: گل زودهنگام بازی باعث شد تا تمرکز تیم ما به هم بریزد و نتوانیم آنچه کادرفنی خواسته بود و تمرین کرده بودیم را به اجرا درآوریم. طبیعتا باخت تلخ است اما بیشتر از آن شرمنده هوادارانی شدیم که به ورزشگاه آزادی آمده بودند و نتوانستیم مثل هفته قبل خوشحال شان کنیم.
هافبک نساجی مازندران که تعویض طلایی مطهری در هفته گذشته مقابل مس کرمان با یک پاس گل بود در این بازی یک پنالتی برای تیمش گرفت. او در این خصوص گفت: این پنالتی را در شرایطی که 10 نفره شده بودیم با فشار بر روی حریف بدست آوردیم که حکایت از انگیزه بالای نساجی برای تغییر نتیجه تا آخرین لحظات داشت اما به هر حال بازی در خانه حریف و بدشانسی مانع از کسب نتیجه دلخواه است.
زامهران در خصوص اعلام پنالتی در این بازی نیز گفت: عارف غلامی در آن صحنه از پشت پای مرا زد که به خوبی در دوربین‌های تلویزیونی مشهود بود و به درستی نیز اعلام شد و اتفاقا پنالتی محرزی بود.
او که چهارمین فصل متمادی حضورش در نساجی را پشت‌سر می‌گذارد در خصوص عملکرد این تیم با کادر فنی جدیدش عنوان کرد: نساجی مازندران امسال کادر با دانشی را برای هدایت به خدمت گرفته و مطمئنا روزهای خوبی برای نماینده استان بزرگ مازندران در راه است. قطعا کمی صبر و حوصله نیاز است تا تفکرات جدید بر سیستم بازی نساجی حاکم شود.

1744057

دیدگاه‌ها