کد خبر : 1843370 | 21 شهریور 1401 ساعت 12:16 | 24.4K بازدید | 22 دیدگاه

کعبی: همه کار کردیم تا از پرسپولیس امتیاز بگیریم

مدافع خوزستانی نفت مسجد سلیمان می‌گوید جزو معدود تیم‌های هستند که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کنند.

کعبی: همه کار کردیم تا از پرسپولیس امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان سه امتیاز خانگی را به پرسپولیس تقدیم کرد. عقیل کعبی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سنگینی بود. واقعاً بازی با پرسپولیس یکی از زیباترین بازی‌های امسال ما بود. گل زدیم به تیر دروازه زدیم، همه کاری کردیم و در نیمه اول جنگیدیم. این‌گونه بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی واقعا سخت است ولی ما پا پس نکشیدیم و فقط به فکر بردن بودیم.
وی در مورد قضاوت داور که با حرف و حدیث همراه شد ادامه داد: در  مورد داوری نمی‌توانم حرفی بزنم خودتان مشاهده کردید که پنالتی صد در صد ما را نگرفت. در آن سمت گل دوم پرسپولیس آفساید بود آن را هم که ندیدند وگرنه می توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم ولی نشد اما هیچ چیز  از ارزش های ما کم  نمی‌شود. در این چند سالی که بازی می کنم به جرات می‌گویم تیم ما فوتبال رو به جلویی بازی می کند.
مدافع نفت مسجدسلیمان در مورد روند خوبی که داشتند عنوان کرد: اکثر بازی های لیگ و تیم ها را دیدم و به جرات می‌گویم جزو ۲,۳ تیمی هستیم که فوتبال بازی می کنیم. فرقی نمی‌کند حریف ما چه تیمی باشد هواداران دیدند که چگونه با جان و دل کار کردیم و ما هم خوشحالیم که آنها را می بینیم و در کنارمان داریم. ما تیم یکدستی داریم. با تمام مشکلاتی که هست توانستیم در بازی با استقلال و پرسپولیس که مدعیان لیگ هستند فوتبال بازی کنیم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.
وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: مطمئن باشید این باخت را جبران می کنیم. کادر بسیار خوبی داریم، بازیکنان با کیفیتی داریم و با قدرت ادامه می‌دهیم.
کعبی که خودش اصالتا خوزستانی است در مورد حضور در نفت مسجد سلیمان افزود: بعد از جدایی، از این تیم چند پیشنهاد داشتم حتی از خارج از کشور هم بود ولی دوست داشتم فوتبالم را در خوزستان ادامه بدهم که خدا را شکر تا الان هم عملکرد بدی نداشتم.

دیدگاه‌ها