کد خبر : 1843490 | 22 شهریور 1401 ساعت 11:21 | 32.6K بازدید | 5 دیدگاه

نریمان جهان: چرخش لوکادیا کیفیت خالص بود

گل‌زدن‌های من به استقلال و پرسپولیس ادامه دارد

بعد از شوت زیبا نریمان جهان بود که پرسپولیس نفت مسجد سلیمان را غافلگیر کرد.

گل‌زدن‌های من به استقلال و پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان یک گل تماشایی در دیدار با پرسپولیس به ثمر رساند ولی در نهایت، نفت مسجد سلیمان دو گل دریافت کرد تا با شکست زمین را ترک کند. او در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: به نظرم بازی را عالی شروع کردیم. با پاس‌های دقیق به دروازه حریف رسیدیم و یک گل تاکتیکی زدیم. خدا را شکر که گل زدم، گل خوشگلی بود. ناراحتم که نشد آن گل را نگه داریم. ده نفره شدیم و کار سخت شد. اشتباهات داوری باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم وگرنه حق ما برد بود.
این بازیکن در مورد قضاوت بحث برانگیز داور توضیح داد:  وقتی ده نفره هستید و گل آفساید دریافت می کنید و یک پنالتی هم نمی‌گیرند آن هم مقابل پرسپولیسی که می خواهد قهرمان شود، هیچ کاری را نمی توانید پیش ببرید. به قول آقارضا یازده نفره بازی کردن مقابل این تیم‌ها سخت است، اگر این اتفاقات هم بیفتد هیچ جوره نمی توان به بازی برگشت.
مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد این که فرق این دو تیم لوکادیا بود عنوان کرد: به نظر من او یک بازیکن بسیار فنی است. وجود چنین بازیکنانی باعث پیشرفت لیگ ایران می‌شود. اگر آفساید را کنار بگذاریم این که توانست توپ را استپ کند روی هوا بچرخد و بزند نشان از کیفیت خالصش دارد.
وی که سابقه خوبی در گلزنی به استقلال و پرسپولیس دارد دراین‌باره گفت: سال گذشته یکی دوبار تا آستانه گل زدن پیش رفتم ولی نتوانستم اما در این بازی قسمت من شد. سریال گلزنی‌های من به استقلال و پرسپولیس تمام نخواهد شد و ادامه دارد.
نریمان جهان در پایان در مورد عملکرد خوب نفت مسجدسلیمان در ۶ هفته اخیر افزود: از اول بازی ها به فکر این بودیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. اگر بعضی از اشتباهات داوری نبود جایگاه ما بهتر بود. بازی با استقلال پنالتی ما گرفته نشد و در دیدار با  پرسپولیس هم دیدید که چه اتفاقاتی افتاد، وگرنه الان دوم و سوم جدول بودیم. باید با قدرت ادامه دهیم. مشکلی نداریم و با دو برد به بالای جدول می رویم. تیم ما به این باور رسیده که می تواند بهترین باشد. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم چون اگر ادامه ندهیم به خودمان ظلم کردیم. از هواداران هم می‌خواهیم تا همین جا که حمایت کردند باز هم به حمایت های خود ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها