کد خبر : 1843561 | 22 شهریور 1401 ساعت 17:36 | 29.7K بازدید | 23 دیدگاه

هشدار به بارسلونا؛ رویارویی دوباره با قاتل!

توماس مولر در سال‌های اخیر آمار خیره کننده و عجیبی برابر بارسلونا به ثبت رسانده است.

هشدار به بارسلونا؛ رویارویی دوباره با قاتل!

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر، ستاره باتجربه و آلمانی، تا امروز هفت بار در سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا به میدان رفته و آمار درخشان هشت گل برابر این تیم اسپانیایی را در این مسابقات به ثبت رسانده است. جالب اینجاست که تعداد گل، سه بار بیشتر از گلزنی برابر هر باشگاه دیگری در کارنامه خود توماس مولر بوده و همچنین او سه گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ قهرمانان مقابل بارسا به ثمر رسانده تا به معنای واقعی قاتل این تیم در این تورنمنت لقب بگیرد.

1744748

بایرن مونیخ در  مرحله نیمه نهایی سال 2013 به مصاف بارسلونا رفته و با نتایج پرگل 0-4 و 0-3 از سد این تیم گذشته که توماس مولر در بازی اول دو بار و در بازی دوم یک بار توانست دروازه این تیم را باز کند. در فصل 2015 باز هم بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی یکدیگر را ملاقات کردند که این ستاره 33 ساله و آلمانی موفق شد یک بار دیگر برابر کاتالان ها موفق به گلزنی شود.

اما در جریان برتری تاریخی و درخشان 2-8 بایرن مونیخ برابر بارسلونا در تابستان سال 2020، توماس مولر ستاره تیمش بود و و با زدن دو گل نقش مهمی در این نتیجه به یادماندنی ایفا کرد. این دو تیم فصل گذشته نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دو بار به مصاف هم رفتند که توماس مولر در هر دو مسابقه موفق به گلزنی شده و آمار خیره کننده هشت گل در هفت دیدار را به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها