کد خبر : 1843954 | 25 شهریور 1401 ساعت 12:57 | 32.9K بازدید | 9 دیدگاه

سید جلال در کلاس آموزشی یحیی گل‌محمدی (عکس)

قاب دونفره جالبی از سرمربی سر‌خ‌ها با سیدجلال حسینی به ثبت رسیده که حکایت از قدم گذاشتن کاپیتان در دورانی پر ماجرا دارد.

سید جلال در کلاس آموزشی یحیی گل‌محمدی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرافتخار سابق سرخپوشان پس از آویزان کردن کفش‌های فوتبالش همچنان در اردوگاه سرخ باقی ماند و این بار به جای کیت تمرینی بازیکنان، رخت کادرفنی را به تن کرد. اتفاقی که باعث شد تلخی خداحافظی شماره ۴ به یادماندنی قلب خط دفاعی قرمزها کم‌تر شود.

حسینی که این روزها کنار یحیی گل‌محمدی اولین تجربه مربیگری خود را پشت سر می‌گذارد به دلیل اینکه تا همین چندماه پیش در زمین حضور داشت می‌تواند راهنمایی‌های موثری به بازیکنان داشته باشد و در این فصل به جای قلب خط دفاعی، در کنار یحیی بازیکنان را راهنمایی می‌کند.

یحیی گل‌محمدی، ژست ویژه‌ای در کار سرمربیگری خود دارد و بارها در بازی‌های رسمی و تمرینات سرخ‌ها او را در این حالت دیده‌ایم. سرمربی سرخ‌ها با نشستن و زدن دست زیرچانه‌اش عملکرد شاگردان خود را زیر نظر می‌گیرد که در تمرین شب گذشته قرمزها سیدجلال، کنار او و به همین سبک به تماشای تمرین پرسپولیس پرداخت.

سیدجلال حسینی، چندین فصل با یحیی کار کرده و به سبک او آشنایی کامل دارد و می‌تواند از تجربیات این سرمربی در سِمت جدیدش بهره ببرد. گل‌محمدی، یکی از مربیان موفق فوتبال ایران بوده که شاید در ادامه سیدجلال نیز قدم در مسیر افتخارآفرینی در قامت مربی بگذارد.

کاپیتان فصل گذشته قرمزها درحال سپری کردن کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای خود است و برای نشستن روی نیمکت این تیم لحظه شماری می‌کند.

جالب اینکه سیدجلال حسینی با حفظ آمادگی بدنی خود در تمرینات همچنان پا به توپ می‌شود و حریف تمرینی سرسختی برای بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود.

1745654

دیدگاه‌ها